Side 1 af 1
W 108, 280 SE 3,5 V8 tomgang
: 4. aug 2009, 07:31
af bjarne
Ved start med kold motor varierer omdrejningstallet som om man "pumper" med speederen. Sættes den i "D" går motoren jævn, men med for høj hastighed. Gode tips søges.
MVH Bjarne
Re: W 108 tomgang
: 5. aug 2009, 20:59
af Daimler
bjarne skrev:Ved start med kold motor varierer omdrejningstallet som om man "pumper" med speederen. Sættes den i "D" går motoren jævn, men med for høj hastighed. Gode tips søges.
MVH Bjarne
Hej jeg skal prøve og se om jeg har noget liggende i vores gemmer om bilen og motoren. Men skal lige have og vide hvilken motor der er i. Havde du skrevet W 108 og så de næste 3 cifre så ved man jo hvad det er for en. Daimler
Re: W 108 tomgang
: 5. aug 2009, 22:06
af bjarne
Daimler skrev:bjarne skrev:Ved start med kold motor varierer omdrejningstallet som om man "pumper" med speederen. Sættes den i "D" går motoren jævn, men med for høj hastighed. Gode tips søges.
MVH Bjarne
Hej jeg skal prøve og se om jeg har noget liggende i vores gemmer om bilen og motoren. Men skal lige have og vide hvilken motor der er i. Havde du skrevet W 108 og så de næste 3 cifre så ved man jo hvad det er for en. Daimler
Tak for dit svar.
Motoren er 3,5 V8 og stelnr: 10805712004681 årg. 72
Håber det kan hjælpe.
Re: W 108, 280 SE 3,5 V8 tomgang
: 19. aug 2009, 14:11
af Thomas E
Lyder som min, når den står for med for mager benzin/luft blanding. Til højre, fremme på blokken sidder regulerings-skruen til den sekundære luft-indsugning. Prøv at sæt den gradvist ned..... MEN husk udgangs-punktet hvis det alligevel ikke er den rigtige løsning
