Telefon i w210

Alt vedrørende teknik
Besvar
sundsgaard
Indlæg: 32
Tilmeldt: 22. jul 2009, 08:54
Geografisk sted: Malmö

Telefon i w210

Indlæg af sundsgaard »

Har købet en brugt mobil (som virker) til min E220 da der fra ny af var en sådan indbygget med dertil hørende håndfri over radioen, men får hele tiden at vide at "phone intalizises"
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
Har cheket hvad der er af stik på både radio og telefonholder
d639mh
Indlæg: 91
Tilmeldt: 6. mar 2009, 17:12
Geografisk sted: Nordjylland

telefon

Indlæg af d639mh »

Det er stor mulighed for at selve telefonmodulet (ligger formentligt under bagsædet) ikke er kompatibelt med telefonen du har købt.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Indlæg af BWJ »

Vores har lavet samme fejl, løsningen var at tage batt. ud af telefon og rense polerne i bunden med en lille messingbørste, bagefter renser du polerne på holderen i bilen (UDEN TÆNDING PÅ), så skulle det virke.
vagnjensen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. nov 2013, 10:39

Re:

Indlæg af vagnjensen »

BWJ skrev:Vores har lavet samme fejl, løsningen var at tage batt. ud af telefon og rense polerne i bunden med en lille messingbørste, bagefter renser du polerne på holderen i bilen (UDEN TÆNDING PÅ), så skulle det virke.
min gør det stadigvæk nogle ideer
vagnjensen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. nov 2013, 10:39

Re: Telefon i w210

Indlæg af vagnjensen »

sundsgaard skrev:Har købet en brugt mobil (som virker) til min E220 da der fra ny af var en sådan indbygget med dertil hørende håndfri over radioen, men får hele tiden at vide at "phone intalizises"
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
Har cheket hvad der er af stik på både radio og telefonholder
jeg har en sl r 230 min gør det samme mercedes cph kunne ikke finde fejlen
vagnjensen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. nov 2013, 10:39

Re: Telefon i w210

Indlæg af vagnjensen »

sundsgaard skrev:Har købet en brugt mobil (som virker) til min E220 da der fra ny af var en sådan indbygget med dertil hørende håndfri over radioen, men får hele tiden at vide at "phone intalizises"
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
Har cheket hvad der er af stik på både radio og telefonholder
har du fundet ud af det vagn
Besvar