Efter afkopling af batt til bilen (W210 97-98) og ECU reset! skal nøglerne så synkroniseres igen og hvordan?
på forhånd tak
synkronisering afnøgler 2 stk
-
- Geografisk sted: midtjylland
-
vedr afmontering batt
Grunden til afmontering af batt er at periodisk ikke kan bruge fjernbetjeningen, elvinduerne, elspejle (begge fordøre) knappen til bagklap kan ikke nogen gange og centrallåsknappen virker heller ikke nogen gange, loftlys foran virker heller ikke, alle de nævnte ting kan krydse hinanden, men oftes er det det hele ikke virker altså de nævnte ting. Efter afmontering og montering af batt, virker det hele igen 2-5 dage. men bagved er loftlys og elvinduer er okay
Nogen der har en god forklaring på det
på forhånd tak
Nogen der har en god forklaring på det
på forhånd tak
Er kontakterne ved døre og bagsmæk helt ok ! Jeg har lige haft bøvl med mit loftlys og låse,,,,, det var en dørkontakt ! Jeg har lige renset bagagerummet og bag efter kunne den ikke åbnes
jeg byttede om på slangerne til vacumpumpen og fik den op.... det var kontakten til lyset der lavede baladen da den var sat fast for ikke at lyse.... den kan åbnes ca 10 gange inden knappen skal aktiveres....
Alt mit virkede fint efter montering af batteriet !!!

Alt mit virkede fint efter montering af batteriet !!!
Senest rettet af K.Storm 14. jan 2010, 22:11, rettet i alt 1 gang.
Mvh
K.Storn
W210. 320 CDI
K.Storn
W210. 320 CDI
-
Tak for hurtig svar til alle. skal se på det imorgen! sider der ikke en styrebox i vær fordør. Tror jeg vil skille alle dørkontakter ad og rense dem, alle stik en for en i boxen ude i motorrummet kontakten i bagagerumsklappen er renset og virker nu fin. lige en ting modtagerenheden til fjernbetjeningen er der nogen der ved hvor den er/sider, har kigget der oppe ved loftlampe ok kontakter har hørt den skulle være der, men kan ikke rigtig tro det ikke efter jeg kun så printplade med kontakter og stik til div kabler men det hele hurlumhej skylles nok alt det fugt der er for tiden, og hvad er det bedste antifugtmiddel man bruger til det, har noget MM50 som osse er smørende men ved ikke om det er godt.
ideer og løsninger modtages med stor hånd
Mvh sk
ideer og løsninger modtages med stor hånd
Mvh sk
-