Amerikaner: Miles/km

Alt vedrørende teknik
Besvar
marmint

Amerikaner: Miles/km

Indlæg af marmint »

Hej

Konen har en ml 320 fra 2000. Det er en fin konebil, der kører fantastisk. Derfor har vi taget den med hjem. Nu er problemet, at hun gerne vil have et nyt speedometer i bil, så hun kan se hastigheden i km. Kan jeg bare skifte det? Vil temperaturen passe "automatisk", eller skal der også skiftes noget i "hjernen" af bilen?

Med venlig hilsen

Henrik

ml55 amg
ml 320
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Re: Amerikaner: Miles/km

Indlæg af Daimler »

marmint skrev:Hej

Konen har en ml 320 fra 2000. Det er en fin konebil, der kører fantastisk. Derfor har vi taget den med hjem. Nu er problemet, at hun gerne vil have et nyt speedometer i bil, så hun kan se hastigheden i km. Kan jeg bare skifte det? Vil temperaturen passe "automatisk", eller skal der også skiftes noget i "hjernen" af bilen?

Med venlig hilsen

Henrik

ml55 amg
ml 320
Hej Henrik!

Ved ikke om du har fået klaret problemet?
Ja kombiinsrumentet skal udskiftes men du skal være 100% sikker på og få det rigtige til bilens ch.nr. med km.. visning der er temmelig mange forskellige har skiftet om før på en del wdb210. Men der skal også bruges en MB tester så du skal nok hen til din MB forhandler. :wink:

Hilsen Daimler
marmint

Indlæg af marmint »

Super! 1000 tak Daimler!!

Mvh

Henrik
Brugeravatar
BWJ
Geografisk sted: DK

Indlæg af BWJ »

Hmmm. kan du ikke skifte mell km/miles i opsætningen, det kan jeg på vores W210 2001
ZOOM ZOOM.
marmint

Indlæg af marmint »

Nej, w163 er et helt andet kombiinstrument!

Med venlig hilsen

Henrik
Besvar