olie + hastigheds signal
olie + hastigheds signal
hej har en 270 cdi med 570 t km på klokken hvilken olie er bedst til den ? skal til at montere min gps og skal bruge ledning til hastigheds signal hvor finder jeg den samt farve på ledning går ud fra at man kan finde den bag ved radio
Re: olie + hastigheds signal
Hej gutman!
Ledning grøn/sort stik A ben 1 radio hast.signal. Den skal vel have en 10w30 eller 15/40.
Hilsen Daimler!
Ledning grøn/sort stik A ben 1 radio hast.signal. Den skal vel have en 10w30 eller 15/40.

Hilsen Daimler!
er stadig i tvilv om valg af olie i service bog står der at der er blevet påfyldt en olie der hedder rx 15/40 går man ind på de forskellige olie produkt hjemmesider . skriver de 5/40 eller 0/30 eller 5/30 hvad ville være bedst for den er der nogle koder den skal overholde eller skal jeg bare sørge for at den hedder 229.31 eller 229.51 bilen har jo 575 tkm på bagen med stort set intet olieforbrug kører 150 km om dagen
-
- Geografisk sted: Midtfyn
Mobil 0 / 40 Guld fuldsyntetisk olie er noget af det bedste der findes og som MB værksteder også bruger. Kan købes hos OK.
o/40 lyder som noget tynd sjask til en motor med snart 600 t på klokken .. er der andre der har et bud ?
der er ikke flere muligeheder medmindre du vil proppe noget 75w-90 bagtøjs olie i dengutman skrev:o/40 lyder som noget tynd sjask til en motor med snart 600 t på klokken .. er der andre der har et bud ?

Hold dig til 15W40, som du selv er inde på kan du rende ind i problemer med fuldsyntetisk og for tynd olie. Slidte pakninger + >400.000 km + fuldsyntetisk = udskiftning af fliser i indkørsel og gentagne oliepåfyld...
AK

AK
C126 The Peak Of Car Evolution