jeg har for nyligt erhvervet mig en w211 som jeg er super glad for. Jeg har dog lidt problemer.... Efter at have fået lavet service og skiftet diverse olier, har jeg opdaget en fejl. Under jævn acceleration er det som om den "hopper" i omdrejninger. ved hård acceleration er det som om problemet ikke er så stort, men der kommer der så til gengæld meget mørk røg fra udstødningen.Jeg fik en mekaniker til at sætte en tester på, og han fandt frem til at det var en ladetryksfejl. Efter at have kigget på bilen, forklarede han det med en defekt intercooler. Mit spørgsmål til jer - den en defekt intercooler være årsag til de fejl jeg oplever ?Han nævnte også at det så ud som om, at der var boret huller / eller at der måske havde været eftermonteret noget ovenpå intercooleren??
Håber meget I kan hjælpe ?
pft.
ladetryks fejl w211 e270cdi
Re: ladetryks fejl w211 e270cdi
Min mekaniker fandt fejlen - det var en defekt intercooler og det var dermed den der lavede ladetryks fejl. Nu er der næsten ingen fejl tilbage
Dog vil jeg høre jer om dette. Den hopper stadig i omdrejninger når den er kold - hvad kan det skyldes ?
pft.
mvh/ peter

pft.
mvh/ peter