w210 e300td renovering af dyser

Alt vedrørende teknik
Besvar
David Sørensen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11. apr 2010, 08:06

w210 e300td renovering af dyser

Indlæg af David Sørensen »

hejsa har renoveret 6 dyser til min e300td fra 97 og fik nogle nye dyssenåle fra bosch dem jeg tog ud stod der made in france på og de nye jeg fik fra bosch stod der så made in india på (de var billige 215 + moms) nu er problemet så at efter jeg fik sat nye nåle i og justeret dem til det rigtige åbningstryk (har gjort det hundrede gange før) så er der sgu 2 af de nye dyser der sprøjter så dårlige at de er ringere end dem jeg tog ud satte de fire i der var nye og to af de gamle der sprøjtede godt nok og her efter 2 dages kørsel er der så en mere af de nye der har givet op er der nogen herinde der har erfaringer med de der made in india dyser og får jeg nogle af bedre kvalitet ved at købe dem originale eller er mercedes simpelt hen gået over til at få lavet dyser i indien...bilen lyder dælme ligesom der ligger en håndfuld møtriker oven på stemplerne

regards

David Sørensen
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: w210 e300td renovering af dyser

Indlæg af Daimler »

David Sørensen skrev:hejsa har renoveret 6 dyser til min e300td fra 97 og fik nogle nye dyssenåle fra bosch dem jeg tog ud stod der made in france på og de nye jeg fik fra bosch stod der så made in india på (de var billige 215 + moms) nu er problemet så at efter jeg fik sat nye nåle i og justeret dem til det rigtige åbningstryk (har gjort det hundrede gange før) så er der sgu 2 af de nye dyser der sprøjter så dårlige at de er ringere end dem jeg tog ud satte de fire i der var nye og to af de gamle der sprøjtede godt nok og her efter 2 dages kørsel er der så en mere af de nye der har givet op er der nogen herinde der har erfaringer med de der made in india dyser og får jeg nogle af bedre kvalitet ved at købe dem originale eller er mercedes simpelt hen gået over til at få lavet dyser i indien...bilen lyder dælme ligesom der ligger en håndfuld møtriker oven på stemplerne

regards

David Sørensen

Hej Mr. Sørensen!

Ja det er jo noget om man for hvad man har betalt for :!: Har gennem årene lavet i tusindvis af dyser og der har ikke været mange svipsere af dem fra Frankrig, så det er som jeg før har sagt her på siderne, det koster altså lidt, at fyre med maghony :wink:

Hilsen Daimler!
mbc126
Indlæg: 18
Tilmeldt: 4. mar 2009, 13:12
Geografisk sted: Fyn

Re: w210 e300td renovering af dyser

Indlæg af mbc126 »

Hvordan renovere man dyserne? Kan man læse det et sted eller skal man være indviet og mekaniker med svendebrev?

AK
C126 The Peak Of Car Evolution
David Sørensen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11. apr 2010, 08:06

Re: w210 e300td renovering af dyser

Indlæg af David Sørensen »

ja det er rigtig man får hvad man betaler for er bare lidt i tvil hva jeg får hvis jeg bestiller dem originale er det mon de samme india dyser eller får jeg nogle made in france dyser..?
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: w210 e300td renovering af dyser

Indlæg af Daimler »

mbc126 skrev:Hvordan renovere man dyserne? Kan man læse det et sted eller skal man være indviet og mekaniker med svendebrev?

AK
Hej mbc126!

Det er såmænd ikke fordi det er en videnskab og renovere en dyse men det kræver lidt værktøj :wink:

Hilsen Daimler!
Besvar