teknisk problem

Alt vedrørende teknik
Besvar
truD

teknisk problem

Indlæg af truD »

Hej
Jeg har fået præcis det samme problem som du har oplevet med min 211 at den siger komfort indstillingerne er midlertidigt frakoblet... Jeg har efter større søgen undersøgt nærmere omkring at det kunne være batteriet selvfølgelig men har dog fået oplyst at der er 2 batterier den er den store batteri som sidder bagved også er der et lille komfort batteri foran.. mit spørgsmål er så hvilken en af de to fik du skiftet....

Det skal lige siges at dette er en E320 benzin bil ...

På forhånd tak
Søren E
Geografisk sted: Måløv

Re: teknisk problem

Indlæg af Søren E »

truD skrev:Hej
Jeg har fået præcis det samme problem som du har oplevet med min 211 at den siger komfort indstillingerne er midlertidigt frakoblet... Jeg har efter større søgen undersøgt nærmere omkring at det kunne være batteriet selvfølgelig men har dog fået oplyst at der er 2 batterier den er den store batteri som sidder bagved også er der et lille komfort batteri foran.. mit spørgsmål er så hvilken en af de to fik du skiftet....

På forhånd tak
Hej

Du skal udskifte det store i bagagerummet!

Søren
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Daimler »

truD skrev:Hej

På forhånd tak

Hej truD!

Jeg ville jo nu lige tage, at kontrolere det lille først inden du køber et bagtil, for du har vel ikke haft startproblemer :?: :wink:

Hilsen Daimler!
CDI

Indlæg af CDI »

Det er det store batteri i bagagerummet som sikkert er træt og skal udskiftes. Det lille batteri er kun og kun til nødfunktion som back-up strøm til din SBC-bremsesystem.
Besvar