Instrumenthus w211

Alt vedrørende teknik
Besvar
Beta15
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. apr 2010, 22:02

Instrumenthus w211

Indlæg af Beta15 »

Jeg har fået udskiftet instrumenthuset i min E320 CDI (W211) med en brugt, arbejdet er lavet på et Bosch værksted.

Speedometer, omdrejningstæller virker fint, men km tæller og flere programmer i computeren er forsvundet.

Værkstedet fortæller mig nu, at instrumenthuset ikke kan kodes så alt virker som før, og et nyt instrumenthus er nødvendigt.

Kan det passe? - kan man ikke omkode instrumenthuset?

Peter Fischer, Frederiksberg
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: Instrumenthus w211

Indlæg af Daimler »

Beta15 skrev:Jeg har fået udskiftet instrumenthuset i min E320 CDI (W211) med en brugt, arbejdet er lavet på et Bosch værksted.

Speedometer, omdrejningstæller virker fint, men km tæller og flere programmer i computeren er forsvundet.

Værkstedet fortæller mig nu, at instrumenthuset ikke kan kodes så alt virker som før, og et nyt instrumenthus er nødvendigt.

Kan det passe? - kan man ikke omkode instrumenthuset?

Peter Fischer, Frederiksberg
Hej Peter!

Selfølgelig kan dit i combiinstrument codes :!: Du blir bare nød til at ind til en Benz forhandler, der skal en Mb tester på og så skal det SCN codes og det sker med opkobling MB. i Tyskland :!: det må de sgu da også vide på Bosch værstedet, eller er de slagtere eller teknikere :wink: Det er den eneste vej du kan få det til at virke igen nicht zu machen :idea:

Hilsen Daimler!
Beta15
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. apr 2010, 22:02

Re: Instrumenthus w211

Indlæg af Beta15 »

Tak for svaret - jeg taler med MB værkstedet

Mvh
Peter Fischer
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Instrumenthus w211

Indlæg af CDI »

MB værksted kan ikke hjælpe dig med en brugt KI da den er låst til en anden bil.
Besvar