tilslutning af forstærker, til w203

Alt vedrørende teknik
Besvar
Thomsen2
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. apr 2010, 13:14

tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af Thomsen2 »

Hejsa

Jeg har mig en C320, mener modellen hedder w203 og der skulle være det "store" command navi i bilen.

Mit spørgsmål er nu, hvordan for jeg noget MERE lyd i bilen ??

Der er jo ikke en desideret udgang, så man kan tilslutte en forstærker, så man evt. kan sætte en subwoofer i bilen..

hvad gør man så ?

Mvh
marmint
Indlæg: 78
Tilmeldt: 20. jan 2010, 14:43

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af marmint »

Hej

Med command'en køber du "et færdigt system". På samme måde som audi, aston martin osv. At bygge videre på systemet er, iallefald, ikke "bare" noget man gør.
Det nemmeste, for mig, var at skifte det hele. Nu har konen et nyt pioneer med alt. Det er også fedt, men ikke originalt jo da....

Med venlig hilsen

Henrik
Thomsen2
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. apr 2010, 13:14

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af Thomsen2 »

Jeg har også altid været glad for pioneer, men man kan jo ikke integrere det i bilen, så knapper og instrumentboard, virker med et pionner... eller kan man ?
marmint
Indlæg: 78
Tilmeldt: 20. jan 2010, 14:43

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af marmint »

Hej

Jeg ved det ikke. Jeg har to ml'ere. De havde begge "den store command". Altså begge bilerne er jo w163, så det er noget "gammelt skidt". Jeg har beholdt amg'en original. Men 320'eren har pioneer. Det var vældigt enkelt, egentligt, at skifte til pioneer. Den er ingen knapper på rattet. 2-din hullet passer perfekt til pioneren. Så det...

Med venlig hilsen

Henrik
d639mh
Indlæg: 91
Tilmeldt: 6. mar 2009, 17:12
Geografisk sted: Nordjylland

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af d639mh »

Du skal have fat i BOSE soundsystem som kan tilbygges dit comandsystem. Dette har bla. en subwoofer der er tilpasset og gemt i dit bagagerum. Systemet kan findes brugt på ebay. Systemet omfatter : forstærker, subwoofer og højtalerenheder der skal skiftes med dem der sidder i bilen nu.
Thomsen2
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. apr 2010, 13:14

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af Thomsen2 »

ok, mange tak... har du noget mere info om, hvad det system hedder eller hvad man skal søge på ?
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af CDI »

Hmm.... det er kæmpe arbejd da der også skal trækkes helt andet ledningsnet!!! ikke bare lige....
d639mh
Indlæg: 91
Tilmeldt: 6. mar 2009, 17:12
Geografisk sted: Nordjylland

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af d639mh »

CDI der er ingen der skriver at det er plug & play...... Og nu er det jo ikke hele bilens ledningsnet der skal skiftes, men ja hvis man har 10 tommelfingere og fatter en meter så bliver det en omstændig omgang.
marmint
Indlæg: 78
Tilmeldt: 20. jan 2010, 14:43

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af marmint »

Hej

Altså, i de "gamle" command'er er der jo masse lyd!. Hvis man vil til at koble extra forstærker osv. til, skal der trækkes nye kabler. Det kan godt være, at du har ti perfekte fingrer, men det er stadigt et stort og vanskeligt job, selv for dygtige folk! Amg'en, jeg har, står der "by Bose" på højttalerne, det gør der ikke på 320'eren, men de er fuldstændig ens og se på! Grunden til min kone ville ha' mer', var for at finde vej + hun er afhængig af sin ipod + mob.tlf. Jeg tror ikke, at det spiller højere nu, men vi er sikkert også ældre, så det ikke er nødvendigt at nummerpladen hamrer med i takt når man kører.

Med venlig hilsen

Henrik
d639mh
Indlæg: 91
Tilmeldt: 6. mar 2009, 17:12
Geografisk sted: Nordjylland

Re: tilslutning af forstærker, til w203

Indlæg af d639mh »

Besvar