Alarm til E-klasse

Alt vedrørende teknik
Besvar
Besim
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. apr 2010, 22:14

Alarm til E-klasse

Indlæg af Besim »

Hej folkens, jeg er en glad mand for tiden. Jeg købte en E320 stc. avantgarde 2004 i fredags, og har smilet siden :D havde ikke kørt en før. den bliver ved med at overrakse mig hvergang jeg sætter mig bag rattet.

Nå men til mit spørgsmål, i kan jo læse hvor glad jeg er blevet for den, så jeg vil gerne installere alarm i den, hvad vil i forslå?? skal jeg få MB til det? skal det være originalt?? har snakket med et par kollega'er og de forslog viper alarmen, men nu hvor jeg endelig har fået min mercedes nægter jeg at pimpe den, der skal være klasse over den.

skal jeg så vælge en originalt alarm eller har i andre forslag?
Søren E
Indlæg: 44
Tilmeldt: 10. mar 2009, 20:21
Geografisk sted: Måløv

Re: Alarm til E-klasse

Indlæg af Søren E »

Hej

Tillykke med den.

Det er måske et dumt spørgsmål, men hvorfor vil du have alarm i den?

Mvh
Søren
Besim
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. apr 2010, 22:14

Re: Alarm til E-klasse

Indlæg af Besim »

Jamen tak for det.
Det er på grund af at jeg bor i et lejlighedskompleks, og har ikke garage, så vil gerne sikre mig i mod indbrud ellers vil ikke vågne op en morgen og finde min bil på mælkekasser
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: Alarm til E-klasse

Indlæg af gutman »

ville nok vælge en lea med 2 way da du kan overvåge bilen fra fjernbetjeningen som giver bibber og vibrere ved evt . indbrud den kan rigtig mange ting du kan se på display hvad der udløste alarm .. ellers går man aldrig galt i byen af defa alarm .har haft lea i 2 af mine gamle biler .og har altid været glad for den
Besvar