Cdveksler i w210

Alt vedrørende teknik
Besvar
sundsgaard
Indlæg: 32
Tilmeldt: 22. jul 2009, 08:54
Geografisk sted: Malmö

Cdveksler i w210

Indlæg af sundsgaard »

Jeg har lige monteret en original cdveksler med originale ledninger til i min w210 fra 2000, og kan nu tage cd laderammen ud men i displayet i mit command 2,0 bliver den ved med at sige at den ikke kan finde boksen, er der nogen der har en ide om hvad der nu skal til???
Jeg går ikke ud fra at det kan være det optiskekabel der skal vendes??
og så er der en blå/sort ledning som ikke havde et stik monteret, den går jeg ud fra skal have stel??

Håber der en der er super klog på dette, ville være rart om det virkede nå bilferien starter.

Mvh

Morten
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Cdveksler i w210

Indlæg af CDI »

Stik på veksler:
Stikben 1: brun (stel)
Stikben 2: sort (kl.30)
Stikben 3: blå/sort (wake-up)

Disse ledninger skal op til din head-unit på stik C:
Brun til stikben 5
Sort til stikben 6
Blå/sort til stikben 4
sundsgaard
Indlæg: 32
Tilmeldt: 22. jul 2009, 08:54
Geografisk sted: Malmö

Re: Cdveksler i w210

Indlæg af sundsgaard »

Hej CDI

Det er en originalt ledningsnet jeg har investeret i der er et stik monteret på det og det har jeg pluget ind bag i mit command, men derudover er der en blå/sort ledning som bare var afisoleret og som så skal monteres et eller andet sted. Der er strøm på i boksen nu, da jeg kan køre laderammen ind og ud, men mit command kan ikke finde den.
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Cdveksler i w210

Indlæg af CDI »

det er lææææænge siden jeg har monteret sådan en fætter MEN hvis denne blå/sort wake-up ledning ikke bliver tilsluttet, kan din head-unit ikke starte cd-veksleren. Og man kan ikke give den bare + eller minus...
sundsgaard
Indlæg: 32
Tilmeldt: 22. jul 2009, 08:54
Geografisk sted: Malmö

Re: Cdveksler i w210

Indlæg af sundsgaard »

Hvor skal den så forbindes til? er ikke lige helt med på det wake up der
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Cdveksler i w210

Indlæg af CDI »

sundsgaard skrev:Hvor skal den så forbindes til? er ikke lige helt med på det wake up der
Se om der er en blå/sort ledning om bag i radion som kan koble til.
Wake-up er en slags remote, når du tænder din radio, sender denne en wake-up signal til cd-veksler, telefon, forstærkere osv så de begynder at kommunikere via lysleder...
Besvar