Hvorfor vil den ikke altid starte 270cdi 2001

Alt vedrørende teknik
Besvar
alfaromeo
Indlæg: 29
Tilmeldt: 28. mar 2010, 20:38

Hvorfor vil den ikke altid starte 270cdi 2001

Indlæg af alfaromeo »

Hej Alle.

Har endeligt fået en fed mercedes som bare køre som en drøm, men nogle gange vil den ikke starte.
jer startmotoren bare ikke
Alle lamper lyser og den burde starte men når jeg drejer nøglen over på start drejer startmotoren bare ikke, alle lamper lyser som de skal, og bilen har lige været ude at køre,hvis den ikke startermå man så tage nøglen ud og prøve igen og nogle gange starter den så ellers prøver vi bare igen..nogle gange 4 gange...hvad kan det være??
har nu prøvet at rense øjet foran på nøglen og øjet i låsen, men kan det være det??

håber på gode input..

Peter Haunsø
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: Hvorfor vil den ikke altid starte 270cdi 2001

Indlæg af HFJ »

Jeg har haft de samme symthomer med min cdi 220. Udlæsning fra computeren sagde at der var problemer i start kredsløbet(det vidste jeg godt, det behøvede jeg ikke en computer til at fortælle mig) og en enkelt gang sagde den, at var med startspærren der var galt med ellers de fleste gange var der ingen fejl, men starte kunne den nogle gange ikke. Der var selv følgelig ikke noget i vejen når den var på værksted. Efter 1/2 år hvor jeg i perioder ikke kunne starte og værkstedet ikke kunne finde fejlen, så begyndte den ikke at kunne starte når den var helt kold,(førhen var det når den var varm). Nu var det pludselig lættere at fejlfinde og problemerne stoppede da de udskiftede starteren. Så det kunne være et bud på dine problemer. :)
Venlig hilsen

Finn
alfaromeo
Indlæg: 29
Tilmeldt: 28. mar 2010, 20:38

Re: Hvorfor vil den ikke altid starte 270cdi 2001

Indlæg af alfaromeo »

Hej Og tak for input.. jeg havde ikke tænkt på starteren, så jeg venter til den er helt gal.
Besvar