problemer med loftlys w210

Alt vedrørende teknik
Besvar
maximus
Geografisk sted: fredrikssund

problemer med loftlys w210

Indlæg af maximus »

hej alle

jeg har 2 spørgsmål ang min w210 270 cdi årg 2000

det første er kan et passe at når man låser bilen på fjernbetjening er der ingen blink i lygter og når man låser op er der et blink???

andet spørgsmål er min loftlampe kan ik få den til at virke over dørene den tænder simpelthen ik når jeg åbner dørene hvis jeg trykker på knappen
tænder alt lys som det skal men slukker ik igen har stået og ventet et par minutter nogle ideer????

tak for en rigtig god hjemmeside :)
HFJ
Geografisk sted: Vejle

Re: problemer med loftlys w210

Indlæg af HFJ »

Hej, den skal blinke 2 gange når du låser døren og de er lukket korrekt, hvis ikke de er lukket alle, vil den ikke blinke :wink:
Når døren har været åben i et stykke tid (10-20 minutter) slukker lyset igen. Det kunne tyde på du har en kontakt i en af dørene eller bagagerumsklap(stasioncar) som ikke virker.
Finn
Venlig hilsen

Finn
maximus
Geografisk sted: fredrikssund

Indlæg af maximus »

den låser fint på alle døre og åbner fint igen men der kommer kun et blink ved åbning og ingen ved lukning må undersøge om der er en defekt kontakt i en af låsene??? måske os derfor min loftlampe driller kan bare ik se sammenhængen på at den så ik blinker ordenligt ved lås/op låsning
jjakobse
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af jjakobse »

Hej der,

Havde det samme problem som du beskriver... Ingen blink ved låsning, og kun blink ved oplukning..

Men jeg tror også det er en kontakt der er defekt, i mit tilfælde var det bagagerums kontakten der var defekt...

Mvh

Jesper
//
Jesper

Nuværende og tidligere MB'ere:

E320 CDI Avantgarde 2007
E220 CDI Classic 2008
E220 CDI Avantgarde 2007 (Totalskadet)
C250 TD Elegance 1996 (Solgt)
E270 CDI Classic 2000 (Solgt)
Besvar