Hvad hedder den liste ??

Alt vedrørende teknik
Besvar
RnC180
Indlæg: 27
Tilmeldt: 28. mar 2009, 21:09
Geografisk sted: 4700

Hvad hedder den liste ??

Indlæg af RnC180 »

Jeg skal finde en brugt liste til bilen, og det gør det noget nemmere, når man ved hvad skidtet hedder.
Det er den lange sorte liste som går hele vejen under begge døre. Den sidder fast med plasticclips nede i toppen af panelet.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Hvad hedder den liste ??

Indlæg af BWJ »

Skal lige være sikker, er den den liste som sidder fast i bunden af døren med 7 clips ??
ZOOM ZOOM.
RnC180
Indlæg: 27
Tilmeldt: 28. mar 2009, 21:09
Geografisk sted: 4700

Re: Hvad hedder den liste ??

Indlæg af RnC180 »

Jeg har ikke haft pillet hele listen af, men at bedømme ud fra afstanden på de to jeg kunne se ,passer afstanden meget godt med at der er 7 clips ialt.
Den er trykket fast nede i bunden, men knægten kom til at sparke den af, da han steg ind i bilen, og selvfølgelig knækkede clipsen. :cry:
Den er lavet af plastic med metal inden i, og går i et stykke startende under bagdøren frem til hvor forskærmen starter.
Når dørene er lukket, kan man se en sort kant af listen hele vejen under dørene.
Listen er ca. 155 cm.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Hvad hedder den liste ??

Indlæg af BWJ »

RnC180 skrev:Jeg har ikke haft pillet hele listen af, men at bedømme ud fra afstanden på de to jeg kunne se ,passer afstanden meget godt med at der er 7 clips ialt.
Den er trykket fast nede i bunden, men knægten kom til at sparke den af, da han steg ind i bilen, og selvfølgelig knækkede clipsen. :cry:
Den er lavet af plastic med metal inden i, og går i et stykke startende under bagdøren frem til hvor forskærmen starter.
Når dørene er lukket, kan man se en sort kant af listen hele vejen under dørene.
Listen er ca. 155 cm.
Jamen så har du her navn og reservedelsnr.

PROTECTIVE STRIP
AT RIGHT SIDE MEMBER
A 202 680 02 74

PROTECTIVE STRIP
AT LEFT SIDE MEMBER
A 202 680 01 74

God fornøjelse :)
ZOOM ZOOM.
RnC180
Indlæg: 27
Tilmeldt: 28. mar 2009, 21:09
Geografisk sted: 4700

Re: Hvad hedder den liste ??

Indlæg af RnC180 »

BWJ skrev :
Jamen så har du her navn og reservedelsnr.

PROTECTIVE STRIP
AT RIGHT SIDE MEMBER
A 202 680 02 74

PROTECTIVE STRIP
AT LEFT SIDE MEMBER
A 202 680 01 74

God fornøjelse :)[/quote]

Har nu talt med Gørløse om en brugt liste. De kunne ikke forstå, hvorfor jeg ikke bare købte en ny liste, da de kun koster 200 kr. med moms pr. side. Jeg havde fået en pris fra Mercedes på ca. 1000kr. + moms. Men vi havde åbenbart ikke talt om den samme liste, så nu har jeg bestilt en ny hos Mercedes til hver side, nu da den heller ikke koster mere hos dem.
Mange tak for hjælpen.
Besvar