På de sidste 10 spørgsmål i Teknik er der 15 svar 621 visnin

Alt vedrørende teknik
Besvar
elite-tag
Geografisk sted: HORSENS
Kontakt:

På de sidste 10 spørgsmål i Teknik er der 15 svar 621 visnin

Indlæg af elite-tag »

På de sidste 10 spørgsmål i Teknik er der 15 svar 621 visninger, det må kunne gøres bedre...
CDI

Re: På de sidste 10 spørgsmål i Teknik er der 15 svar 621 vi

Indlæg af CDI »

Hvad skal gøres bedre?
flere spørgsmål!
eller
flere svar!
eller
flere visninger!

Og husk nu at dette forum er på frivillig basis som ikke koster noget dvs. man kan ikke kræve noget!
Brugerne prøver at svare på div. indlæg hvis de har et kvalificiret svar eller gæt.
elite-tag
Geografisk sted: HORSENS
Kontakt:

Indlæg af elite-tag »

Tag foreksembel indlæg 5 :oliefyr
af gutman » 21. sep 2010, 16:29

hey har igen brug for lidt hjælp . har lige købt en nyt org.oliefyr til min 210 .270cdi da det gamle var defekt efter montering virkede fyr i 2 døgn . hvorefter det ikke vil starte igen som det gamle .vandpumpen kører men kan ikke høre brændstof pumpe kører som da det virkede. nogen der en ide til fejlfinding hvor sidder brændstof pumpen til fyret bilen er en st.
gutman

Re: oliefyr
af gutman » 21. sep 2010, 16:29

kan man nulstille fyr uden tester.

43 visninger ingen svar, hvis der er 43 der har klikket sig ind må der da' være en der har et forslag til hvordan problemet kan løses.
Brugeravatar
BTE
Geografisk sted: Vestjylland

Indlæg af BTE »

Jeg syntes godt nok du er lidt galt på den!

Blot fordi der er 43 visninger er det ikke ensbetydende med at én absolut må vide noget til det. Nogle klikker vel også ind for at læse hvad der kan være af fejl på det pågældende. Personligt klikker jeg da også ind på andre "løste" indlæg, blot for at få mere viden, eller know how...
Dem der er kvalificeret til at svare, er jeg også sikker på nok skal svare efter bedste evne. Hvad enten de er MB mekanikere eller har været uden for noget ligende selv.
SLKkompressor
Geografisk sted: Midtfyn

Indlæg af SLKkompressor »

Enig med CDI og BayranT. Vi har verdens mest aktive debatforum i hvertfald når det gælder MB i klubregi. Takket være åbenhed, mange gode nemme og vanskelige spørgsmål som ikke nødvendigvis lader sig besvare i løbet af nogle timer og mange som kigger med uden det koster en krone. Og mange som sætter sig til tasterne for at forsøge at hjælpe andre MB interesserede med færdige løsninger eller gode råd. Lad os endelig fortsætte.
HFJ
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af HFJ »

Hej, først vil jeg lige sige, at jeg syntes det er en "knald hamrende" god side :D Jeg er daglig inde og se hvad der sker, bla. for at udvide min horisont omkring mercedes biler. Der er flere i min omgangskres som kører mercedes og har de gængse fejl som vi alle kender og her er det sommetider lidt sjovt, at være det "kvigge hoved, som ved alt " eller kan henvise til en artikkel på denne side. Så jeg står nok for en del af de "ind lokninger", men det er ren interesse, jeg har har hentet stor hjælp her, også prøvet at komme med et par "gæt" som jeg kender fra min egen bil. Der er nogen stykker som kommer med gode bud på fejlsymtomer, de må have en fantastik viden omkring mercedes, og det er guld værd for, amatører som mig og andre. Stor tak til dem :D . Det er som andre har nævnt, gratis viden, de herrer deler ud af, som kan spare os andre for penge og tilegne os viden. God og interessant side, forsæt med det. :D :D :D

M.v.h. Finn
Venlig hilsen

Finn
super-mario

Indlæg af super-mario »

En rigtig god side med masser af info, og jeg syntes næsten altid der er nogle seriøse foreslag på løsningen af et problem.

Det ville blive endnu bedre hvis brugene altid ville huske at melde tilbage når de havde fået løst problemet, eller ikke havde fundet en løsning.

Havde jeg bare haft et forum dengang jeg kørte Alfa Romeo. Jeg burde istedet have fået et svendebrev som mekaniker efter at have haft sådan en fætter i 3 år.
Min 290 går også i stykker, men den er til at skrue i og så kører den "en smule bedre".

Mvh.Jan
Bri_jac
Geografisk sted: Sunny Sorø

Indlæg af Bri_jac »

Ja jeg klikker ofte ind på emner der omhandler min min model, bare for at blive klogere - så jeg er en rigtigt 'oser' :-)
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Besvar