Prøv at se på nedenstående link, jeg tror i vil kunne have glæde af den.
Jeg har hentet tegningerne som pdf filer til min Pagode.
Hilsen Kurt
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
Gode instruktions tegninger fra Rusland
- Administrator
- Site Admin
- Administrator
- Site Admin
Russisk reservedelskatalog
Hej Kurt,
Det var da en fantastisk side. Jeg har været/er i gang med at istandsætte min W110-Lang fra 68 og her er jo en masse gode billeder og endda med reservedels numre.
Så slipper jeg for at skulle forklare en eller anden "grønskolling" af en reservedelsmand hvad jeg skal bruge.
MVH Steen Elkjær
PS: Er selv reservedels uddannet dengang at man viste hvad der sad i bilerne og ikke skulle have stelnummer hver gang. :D
Det var da en fantastisk side. Jeg har været/er i gang med at istandsætte min W110-Lang fra 68 og her er jo en masse gode billeder og endda med reservedels numre.
Så slipper jeg for at skulle forklare en eller anden "grønskolling" af en reservedelsmand hvad jeg skal bruge.
MVH Steen Elkjær
PS: Er selv reservedels uddannet dengang at man viste hvad der sad i bilerne og ikke skulle have stelnummer hver gang. :D
- Administrator
- Site Admin
Tusinde tak for linket
Hej
Fedt link.
Morten
Fedt link.
Morten
- Administrator
- Site Admin
- Administrator
- Site Admin
- Administrator
- Site Admin
- Administrator
- Site Admin
Velkommen i Pagodeklubben - Desværre så er det Skandinaviske træf i Faaborg på Hvedholm slot i år overbooket, men der kan arrangeres soveplads på andet hotel - Gi lyd og få en kanonoplevelse i riddersal m.m. Nå brug istedet http://www.sls-hh-catalogue.de/start/index.phtml OFFLINEkatalog eller www.pagode.info så er du bedre kørende idet sproget er lidt nemmere
Venlig hilsen Hans