SRS - lampe lyser
SRS - lampe lyser
Hej
Vi (min kammerat) er løbet ind i et problem med en W210 210.004 fra 96- nemlig at SRS-lampen lyser efter den er startet. "Airbag-sensor" er skiftet (den der sidder under askebægret) Alligevel har det ikke afhjulpet noget problem. Nogen der har et godt bud, hvad vi skal gøre?
NB: Forvarmerlampen begynder nu også lyse under kørsel!
På forhånd tak
Vi (min kammerat) er løbet ind i et problem med en W210 210.004 fra 96- nemlig at SRS-lampen lyser efter den er startet. "Airbag-sensor" er skiftet (den der sidder under askebægret) Alligevel har det ikke afhjulpet noget problem. Nogen der har et godt bud, hvad vi skal gøre?
NB: Forvarmerlampen begynder nu også lyse under kørsel!
På forhånd tak
Mvh Limal
Re: SRS - lampe lyser
Den der som sidder under askebægeret er SRS-styreenheden.
Denne skal kodes med tester, før det virker.
Har man fejludlæst SRS-systemet?
Denne skal kodes med tester, før det virker.
Har man fejludlæst SRS-systemet?
Tak for hurtigt svar - nej der er ikke foretaget den slags på den. I øvrigt blinker lampen en enkelt gang, mens der forvarmes.
Nogen gode bud på, hvem der for rimelige midler kan løse problemet?
Nogen gode bud på, hvem der for rimelige midler kan løse problemet?
Mvh Limal
Glemte lige at få med, at sensoren er skiftet tilbage igen - med samme resultat
Mvh Limal
Få den fejludlæst.
Så finder du hurtigt ud af hva der er galt med SRS og glødeanlæg (sikert en død gløderør).
Så finder du hurtigt ud af hva der er galt med SRS og glødeanlæg (sikert en død gløderør).
Hej CDI - tusind tak for svaret
Vi prøver dette, men kender du nogen i det vestsjællandske, som kender til mb - uden at være alt for dyre??

Mvh Limal
Desværre, men få udført SRS opgaven hos aut.MB.Limal skrev:Hej CDI - tusind tak for svaretVi prøver dette, men kender du nogen i det vestsjællandske, som kender til mb - uden at være alt for dyre??
-
kalundborg auto el ,,, det er også point s , den gamle tank på skovvejen før kalundborg ,,
Min gamle tøs E290 havde samme fejl med SRS lampen lyste konstant. Det var en fejl i ratkransen, og skægt nok virkede hornet også bagefter.
Hvis du gider at køre til Hvalsø kan jeg anbefale Dybæk auto, han laver kun mercedes og er hurtig og dygtig.
Hvis du gider at køre til Hvalsø kan jeg anbefale Dybæk auto, han laver kun mercedes og er hurtig og dygtig.