reset af centrallåsesystemet
reset af centrallåsesystemet
Er der nogen der ved om man kan resette centrallåsesystemet på en w203 fra 2000 ( jeg har skiftet batteriet i senderen ( nøglen ) men der ingen reaktion på bilen )
Re: reset af centrallåsesystemet
Har du prøvet med flere nøgler?
Har du prøvet at pege på v.f dørgreb og trykke på senderen?
Virker centrallåsen med knappen inde i bilen?
Det er kun periodisk problemet opstår, så jeg må nok lære at leve med det.CDI skrev:Har du prøvet med flere nøgler?
Evt. en defekt SAM-bag...
Men der bør fejludlæsses...
Men der bør fejludlæsses...
-
- Geografisk sted: Midtfyn
Hvis det er firkantet sender som dem fra 90erne så holder de ikke evigt. Der kan ske svigt i kontakten under knappen eller i den elektroniske del. Prøv at se ind den infarøde sender samtidig med et tryk på knappen. Hvis der ikke kommer et rødt glimt er enten sender eller batteri defekt.
Det er en 203'er dvs FBS3 nøgle som denne http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... =46&t=4470SLKkompressor skrev:Hvis det er firkantet sender som dem fra 90erne så holder de ikke evigt. Der kan ske svigt i kontakten under knappen eller i den elektroniske del. Prøv at se ind den infarøde sender samtidig med et tryk på knappen. Hvis der ikke kommer et rødt glimt er enten sender eller batteri defekt.
-
- Geografisk sted: Midtfyn
Den udsender ikke rødt lys men kontakterne under knapperne kan gå i stykker med tiden. Måske er der trængt støv, snavs eller lommeuld ind.
Hej!!
Jeg kan se at i ikke rigtig ved, hvordan man kontrolerer fjernbetjeningen på et FBS3 system. Det er jo infarød det sender og det kan man ikke se med det blotte øje. Men det er såre enkelt , at kontrolere
Frem med mobilen tænd for kammeraet og hold fjernbetjeningen for linsen og tryk på betjeningen så kan du se om de virker
Hilsen Daimler!!!
Jeg kan se at i ikke rigtig ved, hvordan man kontrolerer fjernbetjeningen på et FBS3 system. Det er jo infarød det sender og det kan man ikke se med det blotte øje. Men det er såre enkelt , at kontrolere

Hilsen Daimler!!!
lige nøjagtigtCDI skrev:Det er en 203'er dvs FBS3 nøgle som denne http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... =46&t=4470SLKkompressor skrev:Hvis det er firkantet sender som dem fra 90erne så holder de ikke evigt. Der kan ske svigt i kontakten under knappen eller i den elektroniske del. Prøv at se ind den infarøde sender samtidig med et tryk på knappen. Hvis der ikke kommer et rødt glimt er enten sender eller batteri defekt.