Kabine varme i bag i viano

Alt vedrørende teknik
Besvar
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

Kabine varme i bag i viano

Indlæg af mimidk »

I min viano 2006 er der et varme anlæg til varme i bag, men selv om bilen er varm og der er god varme i alle dyser i for, så kommer der kun kold luft ind i bag når jeg tænder for det extra anlæg, blæser og varme på fuld tryk.

men jeg kan ikke finde ud af om der er et anlæg kun til det, eller det er samme apparrat der varmer i for.

evt et varme rør der er stoppet/utæt. eller et anlæg der ikke kører
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

Re: Kabine varme i bag i viano

Indlæg af mimidk »

Hej igen.

jeg har prøvet at åbne ind til blæserne i bag i venstre side, den kører på fuld knald, der er ligesom to riste til luft.
den "lille" nederest kommer der måske lidt luft ind af, men plastiken rundt om er dejlig varm.
og den storer suger luft ind SKAL den det? det er den extra blæser jeg tænder i loftet over føre sædet. til exrta varme i bag i kabinen if. instruktionsbogen.

for mig ser det ud til at blæseren kører den forkerte vej og suger istedet for at blæse. ??????

Hjælp
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

Re: Kabine varme i bag i viano

Indlæg af mimidk »

Hjælp er der nogen det ved noget om den i bag skal suge eller blæse
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Kabine varme i bag i viano

Indlæg af CDI »

Det ser ud til at luften bliver suget gennem venstre sidebeklædning via en stoffilter.
Denne kan så køres tuil luftdyser på himmel og heeeelt ned i bunden på venstre sidebeklædning.
Dvs på venstre sidebeklædning er der både sug fra ca. midten og opad og udblæsning fra ca. midten og ned.
Besvar