Forvarmelampe lyser

Alt vedrørende teknik
Besvar
SørenD

Forvarmelampe lyser

Indlæg af SørenD »

Hej, forvarmelampen på min W211 E320 er begyndt at lyse kort tid efter kold start, går ud fra at et eller flere gløderør skal skiftes; men i dag begyndte den pludselig at lyse under kørsel med driftsvarm temperatur(havde kørt ca. 300km) Hvad kan det skyldes??
Brugeravatar
olesj
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Re: Forvarmelampe lyser

Indlæg af olesj »

SørenD skrev:Hej, forvarmelampen på min W211 E320 er begyndt at lyse kort tid efter kold start, går ud fra at et eller flere gløderør skal skiftes; men i dag begyndte den pludselig at lyse under kørsel med driftsvarm temperatur(havde kørt ca. 300km) Hvad kan det skyldes??

Jeg har samme problem, når den er helt kold starten den ikke så godt og forvarmerlampen lyser lige efter motoren er gået i gang, det kan den så gøre i ca 30 sec.
Men varm/lun motor springer den i gang med det samme og forvarmerlampen lyser ikke efterfølgende ...
W211 E320 V6 TCdi SC årg 08
http://www.olesj.dk

Med venlig hilsen
Ole Jakobsen
CDI

Re: Forvarmelampe lyser

Indlæg af CDI »

SørenD skrev:Hej, forvarmelampen på min W211 E320 er begyndt at lyse kort tid efter kold start, går ud fra at et eller flere gløderør skal skiftes; men i dag begyndte den pludselig at lyse under kørsel med driftsvarm temperatur(havde kørt ca. 300km) Hvad kan det skyldes??
Glødeanlægget bliver også aktiveret ved partikelfilter regenerering...
Besvar