montering af comand og ipod

Alt vedrørende teknik
Besvar
fenderstrat
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2011, 17:33

montering af comand og ipod

Indlæg af fenderstrat »

Hej jeg her lige købt en e320 aventgarde w 211 år 2003 ,og er ved at sætte et alm comand i med navi der sad audio 50 aps i med navi og cdc,SPRØGSMÅLET er min antænde/gps ledning bag head unit havde blå plastik på og den passer ikke på head unit den er grøn men hvis jeg piller plastik af så passer den på kan man det,og er der nogle der har nogle tips til montering af navi regner i bagagerum (det er org) der er en agw med antænde stik og to orange lys leder (most) har købt org strøm led sæt ca 5 ledninger og 80 cm lang til navi regner men mangler lidt mer antænde og lysleder .er også ved at sætte org ipod/phone mp3 sæt i nogle tips (har blue thoth i org) mvh willy
fenderstrat
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2011, 17:33

Re: montering af comand og ipod

Indlæg af fenderstrat »

Nu er jeg selv kommet så langt at jeg har det meste der skal bruges og ved det det meste :D .
på nær jeg mangler de 2 orange lys/fiber ledninger fra navi til dør stolpe samlings punkt (har jeg læst mig til) men der var ikke meget hjælp at hænte hos mb :( .
Og til ipod mangler jeg viden om det lille blå stik i bagagerum til ipod ledning brun og brun med rød hvor skal det sidde ? ( (nogle af ledninderne skal sidde i agw `en men hvor skal dem man tager ud af agw en sidde )

ELLERS HAR JEG HENTED DET MESTE AF MIN VIDEN PÅ www.mercupgrsdes.com SUPER FED SIDDE :D
Besvar