Limit og fartpilot.

Alt vedrørende teknik
Besvar
greasemonkey
Indlæg: 88
Tilmeldt: 26. jan 2011, 22:01

Limit og fartpilot.

Indlæg af greasemonkey »

Ville høre om der er nogle der har erfaringer med limit og fartpilot problemer, har en W210 e320 cdi fra 11/2001.. når jeg vil aktivere min limit altså trykker armen ind står der kun _ _ _ LIMIT i kombiuret, altså ingen km/h, og til tider kan jeg ikke slå min fartpilot til over ca 120 km/h.. nogle forslag.? har lavet kort test og ingen lagrede fejl på dette.
werder
Indlæg: 9
Tilmeldt: 10. nov 2010, 10:22

Re: Limit og fartpilot.

Indlæg af werder »

På min w210 220 cdi årg 2000, har jeg lagt mærke til at min fart pilot ikke virker hvis der ikke er så meget strøm på batteriet. Har den tilgengæld kørt en lang tur bliver slukket og startet igen så virker fartpiloten perfekt igen. Det kan være du skal få skiftet dit venstre hjulnav......skulle lave problemer med fartpiloten har jeg hørt.
greasemonkey
Indlæg: 88
Tilmeldt: 26. jan 2011, 22:01

Re: Limit og fartpilot.

Indlæg af greasemonkey »

må prøve at se på det polhjul i venstre side, har godt hørt de kan lave problemer men umiddelbart skulle det ikke have indflydelse på min fartbegrænser, kun tempomaten... :?
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Limit og fartpilot.

Indlæg af BWJ »

greasemonkey skrev:Ville høre om der er nogle der har erfaringer med limit og fartpilot problemer, har en W210 e320 cdi fra 11/2001.. når jeg vil aktivere min limit altså trykker armen ind står der kun _ _ _ LIMIT i kombiuret, altså ingen km/h, og til tider kan jeg ikke slå min fartpilot til over ca 120 km/h.. nogle forslag.? har lavet kort test og ingen lagrede fejl på dette.
?? der står da heller ingen Km/t, før du vipper armen op/ned efter man har trykket LIM, det samme gør min.
ZOOM ZOOM.
greasemonkey
Indlæg: 88
Tilmeldt: 26. jan 2011, 22:01

Re: Limit og fartpilot.

Indlæg af greasemonkey »

i know... men uanset hvad jeg gør sker der intet
Besvar