Låst drev i Sound 50 APS

Alt vedrørende teknik
Besvar
borne
Indlæg: 3
Tilmeldt: 19. feb 2011, 20:44

Låst drev i Sound 50 APS

Indlæg af borne »

Hjælp. Min navigationsradio SOUND 50 APS med ratbetjening som sidder i Sprinter 318 cdi fra maj 2008 skriver THEFT PROTECTED når jeg trykker på eject knappen for at få cd ud. Problemet er opstået efter jeg har haft radioen ude (alle stik afmonteret), for at montere ekstra højtalerkabler. Jeg kan ikke finde noget om dette i brugermanualen. I går købte jeg en radiokode på en engelsk hjemmeside, de skulle blot have radiomodel og serienummer som er BE7086 og 71019879 eller 7086L+071019879.
Kopi af kodeseddel fra england :

Thank you for purchasing a becker code, If you see a list, please check the list carefully for a recommended code, if one has not been recommended regardless of preset buttons as described we highly recommend trying the code labelled for 6 preset buttons.
For further help and assistance, please do not hesitate to contact us with your model and serial number. We would appreciate if you could email us your model number and working code, so we can update our records
Your Code is :
All 4 digit codes - 9403
Standard 5 Digit Code is : 33413
------ ALL AVAILABLE VARIATIONS FOR YOUR RADIO ------
4 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 11413
5 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 34413
6 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 33413
7 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 52413
8 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 11413
9 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 69413

We apologise for the available list, if you tell us which code worked
you will receive a FULL REFUND for your code as a Thank You
Please be aware, all codes supplied via our online service are 100% guaranteed to be the "original code".
If for any reason the code fails to work we ask that you double check your serial number,
check the method you are using to enter the code and contact us for help or advice.

The only time a code we supply may not work is if you have supplied an incorrect serial number !


Hvordan gør jeg ? Er der nogen der har en kode ? Vil også meget gerne købe en DANSK brugermanual (kopi ok)

På forhånd tak.
borne
Indlæg: 3
Tilmeldt: 19. feb 2011, 20:44

Defekt navigationsradio Sound 50 aps

Indlæg af borne »

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogle der ved hvordan man gør / hvad der er galt ?

Se venligst nedenstående.

På forhånd tak, Henrik Bornemann

Hjælp. Min navigationsradio SOUND 50 APS med ratbetjening som sidder i Sprinter 318 cdi fra maj 2008 skriver THEFT PROTECTED når jeg trykker på eject knappen for at få cd ud. Problemet er opstået efter jeg har haft radioen ude (alle stik afmonteret), for at montere ekstra højtalerkabler. Jeg kan ikke finde noget om dette i brugermanualen. I går købte jeg en radiokode på en engelsk hjemmeside, de skulle blot have radiomodel og serienummer som er BE7086 og 71019879 eller 7086L+071019879.
Kopi af kodeseddel fra england :

Thank you for purchasing a becker code, If you see a list, please check the list carefully for a recommended code, if one has not been recommended regardless of preset buttons as described we highly recommend trying the code labelled for 6 preset buttons.
For further help and assistance, please do not hesitate to contact us with your model and serial number. We would appreciate if you could email us your model number and working code, so we can update our records
Your Code is :
All 4 digit codes - 9403
Standard 5 Digit Code is : 33413
------ ALL AVAILABLE VARIATIONS FOR YOUR RADIO ------
4 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 11413
5 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 34413
6 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 33413
7 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 52413
8 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 11413
9 Preset Buttons (5 Digit Code) is: 69413

We apologise for the available list, if you tell us which code worked
you will receive a FULL REFUND for your code as a Thank You
Please be aware, all codes supplied via our online service are 100% guaranteed to be the "original code".
If for any reason the code fails to work we ask that you double check your serial number,
check the method you are using to enter the code and contact us for help or advice.

The only time a code we supply may not work is if you have supplied an incorrect serial number !

Hvordan gør jeg ? Er der nogen der har en kode ? Vil også meget gerne købe en DANSK brugermanual (kopi ok)

På forhånd tak.
Besvar