Nye dyser 320cdi?

Alt vedrørende teknik
bonodk
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22. dec 2010, 13:16

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af bonodk »

Jeg har gjort det en gang før hvor jeg tog dyser fra c30 cdi amg på en e270 cdi og der var ingen problemer godt nok, den gav 270 hk :D

Men kan man så få lagt en anden gearkasse styring ind fra 320 ?
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af CDI »

Sikkert, men det skal være nogen som kan remappe den.
bonodk
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22. dec 2010, 13:16

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af bonodk »

jeg plejer og bruge RH motorsport med ved sgu ikke om de kan remappe gearkasse også :?:

kunne ellers være hyggeligt og få 290 hk i den.
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af Daimler »

Mojn Klugscheiser!!!

Nå så er du vognet op :!: Og har set de forskellige indlæg, Jeg kan ikke forstå du ikke vil give os de første 6 nr i baumusternr. :?:

Men nå du er jo en klog mand :?: Nu har jeg været lidt igang, det du skriver med dyserne , det er nok noget du har gættet dig til :!: Jeg har slået op på EPC begge de motorer som jo også er på 3,0 l kører med de samme dyser :!: det er jo også klart som blæk :!: i en øl flaske :wink: det er jo motorstyreenheden der bestemmer HK :wink:

Hilsen Daimler!!
bonodk
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22. dec 2010, 13:16

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af bonodk »

desværre :D :x :P :?: :!: :arrow:

Der tager du sgu fejl de har heller ikke samme resevedels nummer.

Men det er da dig selv der er så fandens klog og helt vildt smart. Hvordan har du fundet ud af det uden jeg gav dig nummeret fjols ?

Hva fanden sku det hjælpe og gi dig nummeret på den ene kun for jeg kan jo ikke give dig det på en 320 ...

Dyserne er ikke de samme for så havde bilerne givet det samme når man chipper og det gør de ikke.

Svar pænt en anden gang.
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af Daimler »

Mojn!

Godt ord igen! Hvis man går alle 280CDI og 320CDI med en 642 motor efter, i EPCen har dyserne de samme nr.re Men de skifter selfølgelig alt efter motornr. så ud fra det kan jeg jo kun se, at begge udgaver kører med de samme dyser :wink:

Hilsen Daimler!

PS. Håber, at tonen var i orden denne gang :?:
bonodk
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22. dec 2010, 13:16

Re: Nye dyser 320cdi?

Indlæg af bonodk »

Det var da bedre hehe.

Jeg snakkede med Mercedes i både Vejle og Randers og de siger dyserne ikke er de samme. Går udfra du også arbejder ved Mercedes så ved sgu ikke hva der er rigtigt.

Men jeg renovere mine egne dyser for der er nok kun én eller 2 der ikke virker optimalt. Og det koster under det halve i forhold til nye dyser.
Besvar