Webasto fyr fra en alfa

Alt vedrørende teknik
Besvar
Besim
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. apr 2010, 22:14

Webasto fyr fra en alfa

Indlæg af Besim »

Hej folkens håber at jeg kan få et hurtigt svar...

En kollegas bekendte har kørt galt i sin alfa 156, og han sælger nogle dele fra den. Han har så en webasto fyr jeg kan få rigitig billigt. Mit spørgsmål er så om en webasto fyr der har siddet på en alfa 156 2.0 t-spark kan passe min e320cdi fra 2004, altså gør det et forskel at det kommer fra en benzin motor.. Jeg ved godt at det er lidt svært at svare med så lidt info om fyret, men der er jo så mange kloge folk herinde :)
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Webasto fyr fra en alfa

Indlæg af BWJ »

Besim skrev:Hej folkens håber at jeg kan få et hurtigt svar...

En kollegas bekendte har kørt galt i sin alfa 156, og han sælger nogle dele fra den. Han har så en webasto fyr jeg kan få rigitig billigt. Mit spørgsmål er så om en webasto fyr der har siddet på en alfa 156 2.0 t-spark kan passe min e320cdi fra 2004, altså gør det et forskel at det kommer fra en benzin motor.. Jeg ved godt at det er lidt svært at svare med så lidt info om fyret, men der er jo så mange kloge folk herinde :)
Nææe det er ikke så svært at svare på, du kan ikke sætte et benzinfyr i en dieselbil, eller omvendt, de er ligeså forskellige som en benzin og dieselmotor.
ZOOM ZOOM.
Holmegaard
Indlæg: 97
Tilmeldt: 18. okt 2009, 20:19
Geografisk sted: Bornholm

Re: Webasto fyr fra en alfa

Indlæg af Holmegaard »

Nix Bix :(
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Webasto fyr fra en alfa

Indlæg af BWJ »

Holmegaard skrev:Nix Bix :(
Går ud fra at du er enig med mig ? :shock:
ZOOM ZOOM.
Besim
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. apr 2010, 22:14

Re: Webasto fyr fra en alfa

Indlæg af Besim »

Æv, okay tak for hjælpen gutter. Blev ellers ret glad da jeg fik tilbudet, jeg ku få det til 1500kr :(
Besvar