mangler power

Alt vedrørende teknik
Besvar
Henning
Indlæg: 13
Tilmeldt: 20. mar 2011, 20:09

mangler power

Indlæg af Henning »

Hej herinde.
jeg har købt en MB c 250 w202 det skulle være en god bil :P det er det måske også , men den har sgu ikke power nok når den kommer op på 120 og jeg vil lave en overhaling den går fint op i omdringer men ikke fanten:( :D :D :D ....
der er lavet topstykket på den og meget mere ved 600000 km for ca 35000 kr, i 2009 den har kørt 710000 km nu , den bruger lidt olie ca ½ L for 2000 km.
kan det være undermotoren der er slidt op hvad skal ladetryk være std ??? :roll: :?: :cry:
er der nogen der har et forslag til hvad man gøre :oops: :oops: :oops:
mvh
henning
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: mangler power

Indlæg af BWJ »

Tjek lige om du har olie på gearkassen (varm), du har vel fået skiftet olie på kassen så den ikke har kørt >50000 med samme olie ?
ZOOM ZOOM.
Henning
Indlæg: 13
Tilmeldt: 20. mar 2011, 20:09

Re: mangler power

Indlæg af Henning »

Hej BWJ
nej det har jeg ikke set efter :cry: har jo kun kørt 800 km i den siden jeg købte den :) men det skal jeg lige se efter om der er noget på og hvor meget :D
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: mangler power

Indlæg af BWJ »

Det lyder som en god idé, de færreste der handler med biler (MB) skifter olien før salg, også "træt" olie og stoppet oliefilter giver de symptomer du beskriver.
:idea:
ZOOM ZOOM.
Henning
Indlæg: 13
Tilmeldt: 20. mar 2011, 20:09

Re: mangler power

Indlæg af Henning »

Okay det var jeg ikke klar over at der kunne være så mange muligheder :( men tak for svar,,
Henning
Indlæg: 13
Tilmeldt: 20. mar 2011, 20:09

Re: mangler power

Indlæg af Henning »

oliefilter hvor sidder den ???? hvis det til gearkassen ??? til motoen ved jeg godt :mrgreen: ,,,,, sidder den inde i gearkassen eller :shock: :shock:
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: mangler power

Indlæg af BWJ »

Oliefilter sidder i kassen, bag bundkar, lad nogen der ved hvad de har med at gøre skifte olie og filter, og undgå ærgelser.
:)
ZOOM ZOOM.
Henning
Indlæg: 13
Tilmeldt: 20. mar 2011, 20:09

Re: mangler power

Indlæg af Henning »

Mange tak for svar BWJ
jeg arbejde selv på et værksted :D så det kan jeg jo godt selv :lol: men det er jo altid godt at spørge nogen der ved mere om det end en selv, 8)
har jo ikke arbejde så meget med MB men det kommer jo nok ,, :D
Besvar