Motorstop w210 E270 årgang 2000

Alt vedrørende teknik
Besvar
peterba
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. mar 2011, 20:43

Motorstop w210 E270 årgang 2000

Indlæg af peterba »

Har 5-6 gange i løbet af vinteren /foråret været ude for at min bil gik ud under kørsel, motoren slukker og alle lamper lyser. Bilen kan ikke startes efterfølgende. Den ene gang gik der 1 time andre gang først dagen efter. Batteri er skiftet, starter ligeså, da den ligesom ikke rigtig tog fat når man prøvede at starte den, men det var ingen af disse ting der var i vejen. Motorstop er sket både på motorvej og landevej. Min mekaniker kan ikke finde fejlen. Har hørt fra en at det muligvis er min nøgle der er slidt, så det på en ell anden måde får indflydelse på startspærreren, min bil har kørt 430.000 km uden de store problemer, men ved ikke om det giver nogen mening. Er der nogen der kender til problemet, må i meget gerne give jeres besyv med, har læst tidligere indlæg fra 20 aug 2010, men mit er ikke helt det samme, på forhånd tak
Jens Stæhr
Indlæg: 62
Tilmeldt: 19. sep 2010, 18:22

Re: Motorstop w210 E270 årgang 2000

Indlæg af Jens Stæhr »

Har du været hos mercedes og fået den sat til computeren? Jeg ved ik hvilke værksted du bruger men nogle gange kan det godt betale sig at køre til Mercedes og betale lidt mere og tilgengæld ved de også lidt mere om bilerne.

Mvh. Jens
Karsten
Indlæg: 91
Tilmeldt: 16. okt 2009, 06:33

Re: Motorstop w210 E270 årgang 2000

Indlæg af Karsten »

Hej.
jeg prøvede det samme med en 210 320cdi, der var en af stikkene på dyserne der var en dårlig forbindelse, kørte fint efter det blev lavet
Karsten
peterba
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. mar 2011, 20:43

Re: Motorstop w210 E270 årgang 2000

Indlæg af peterba »

Har ikke været hos Mercedes, min mekanikere har ikke sådan en computer, så bliver nok nød til at besatille tid der, der var en idag der sagde det måske kunne være krumtap fordelingsføleren der var noget galt med og den skulle ikke være særlig dyr at få skiftet hos mercedes, så kan jeg jo få testen samtidig, tak fpor jeres svar , mvh Peter
Besvar