Nyt Bagtøj på W211 gir gearskifte problemer

Alt vedrørende teknik
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Nyt Bagtøj på W211 gir gearskifte problemer

Indlæg af SLKkompressor »

Du kan via klubbens hjemmeside TEKNIK - CLASSIC DELE forsøge om du kan købe direkte hos MB Classic hvis du ikke er medlem. Du kan også blive medlem af klubben. Pris for medlemsskab er 500 kr. årligt. Og du kan gøre det via MB forhandler. Flere muligheder er der ikke for at købe orginale brugte reservedele med garenti.
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: Nyt Bagtøj på W211 gir gearskifte problemer

Indlæg af Daimler »

Hansen skrev:Daimler -> Er ikke selv mekanikker , men blev forsikret om at det ville passe hos flere, som kalder sig autoriserede Mercedes folk :? Så vælger jeg jo at stole blindt på det!

Er der et link til disse 5 bagtøj, eller skal man igennem en forhandler ??
Mojn!

Nej det er også ok, Men så kunne du jo lige have spurgt her på siderne angående udveksling. :wink: Men det er sgu for ringe af de forhandlere du har talt med, men så er det sgu lige om de ikke ved bedre :!: for så står det sgu ikke godt til :!:

Ved ikke lige hvad du mener med disse 5 bagtøj :?: Men ellers spørg lige igen :wink:

Hilsen Daimler!
Hansen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 7. jul 2010, 08:29

Re: Nyt Bagtøj på W211 gir gearskifte problemer

Indlæg af Hansen »

Hejsa,

Det kører virkelig ikke for mig , ang. denne reservedel...

Jeg har igennem et længere stykke tid prøvet at finde et, men gav lidt op, men nu skal jeg simpelthen finde et, det virker som det mindst brugte i hele Mercedes historie :)

Jeg kan ikke finde noget via classic søgefunktionen under A2113509714 Eller A211350971480 som skulle være en renoveret version. Desuden siger følgende link at det passer på en E500
http://www.startekinfo.com/StarTek/outs ... ocId=11039

Hvis man googler A2113509714 får man kun et par russiske sider, vores diskutionsinlæg her på mercedesklub, og et enkelt link til en svensk side som har et med samme nummer.:
http://da.bildelsbasen.se/?index=defaul ... d=17842954

kunne det måske bruges...??

Kunne det tænkes der var et andet A nummer, til samme reservedel.. jeg forstår ikke at det kan være så sjælent og svært at finde, er er bare ikke brugt 2.82 gearing på særlig mange ? Hvis man søger efter 2.65 som jeg jo har liggende, kan jeg finde en million, til præcis samme bil som min, så undrer mig da lidt over hvorfor min dog kører med 2.82! :)

på forhånd tak for brugbar info.

/Thomas
Besvar