Hej
Jeg har lige hentet en ML 400 (2003) i tyskland og lavet den om til varevogn men efter jeg har taget bagsæderne ud lyser
SRS lampen er der nogen der ved hvordan den slukkes ?
SRS lampe i ML400
SRS lampe i ML400
Thomas
Nuværende biler
E350 4matic w212 årgang 2012
Sprinter 413 cdi årgang 2003
Nuværende biler
Re: SRS lampe i ML400
Tester på for at slette evt. fejl eller måske skal man kode et eller fra i SRS-styreenheden efter ombygningen.
Thomas e. skrev:Hej
Jeg har lige hentet en ML 400 (2003) i tyskland og lavet den om til varevogn men efter jeg har taget bagsæderne ud lyser
Mojn!
Hari taget ledningerne ud af sikkerhedsselerne? så er det sikkert derfor den lyser

Hilsen Daimler!
Ja stikkene er pillet fra skal sætte selerne i igen under bunden i varerummet ?Daimler skrev:Thomas e. skrev:Hej
Mojn!
Hari taget ledningerne ud af sikkerhedsselerne? så er det sikkert derfor den lyser![]()
Hilsen Daimler!
Thomas
Nuværende biler
Nuværende biler
Thomas e. skrev:Ja stikkene er pillet fra skal sætte selerne i igen under bunden i varerummet ?Daimler skrev:Thomas e. skrev:Hej
Mojn!
Hari taget ledningerne ud af sikkerhedsselerne? så er det sikkert derfor den lyser![]()
Hilsen Daimler!
Mojn!
Ja sæt alle stikkene på og gem selerne selerne bag beklædningen eller et andet sted, så er du altså nød til og have slettet fejlene

Hilsen Daimler!