MQSP forklap en god ide?

Alt vedrørende teknik
Besvar
mercelsker
Indlæg: 247
Tilmeldt: 18. dec 2010, 23:08
Geografisk sted: København

MQSP forklap en god ide?

Indlæg af mercelsker »

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med at købe f.eks. en forklap fra Gørløse Auto (eller andre steder) der er MQSP (altså Matching Quality Spare Part)? dvs. det er en u-original del.

Kan man slet ikke se forskel på original og så en MSQP plade-del? eller risikerer man noget bras der ruster efter 6 mdr pga. billigt stål?

Mvh.


Det er forresten til en W210 fra 2001.. ikke at det gør nogen forskel. :-)
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: MQSP forklap en god ide?

Indlæg af gutman »

min er fra gørløse og uorg den passer ikke 100 selve hjelm er for kort i længde
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: MQSP forklap en god ide?

Indlæg af gutman »

min er uorg fra gørløse det fortryder jeg . da hjelmen er for kort ved kølergitter de 2 ører der holder gitteret sidder ca 2 cm længere tilbage mod køler og oppe ved forrude passer den heller ikke 100 med skærm min er også en 210
mercelsker
Indlæg: 247
Tilmeldt: 18. dec 2010, 23:08
Geografisk sted: København

Re: MQSP forklap en god ide?

Indlæg af mercelsker »

Hej gutman,

Av. surt show. Men tak for info, det lyder som noget man skal holde sig langt væk fra!

Klagede du egentligt til dem? hvad sagde de? Det er da ret usmart af dem at sælge noget som værende 'samme kvalitet som original' og som så ikke engang har de rette dimensioner!

Kan du forresten huske hvad du gav for at få den lakeret? sådan ca.?

Mvh.
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: MQSP forklap en god ide?

Indlæg af gutman »

ja jeg gav 2 kg for klap og en skærm jeg havdd desværre ikke prøve mont inden maling så det hjælper nok ikke at klage man kan godt leve med det . det er kun en mercedes kender der vil opdage det
Besvar