udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Alt vedrørende teknik
Besvar
Jens Stæhr
Indlæg: 62
Tilmeldt: 19. sep 2010, 18:22

udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af Jens Stæhr »

Hej Alle, jeg vil gerne skifte de sorte metalstykker der sidder udvendig på dørene lige ved siden af ruden. De sidder kun med 2 skruer og er lige til at tage af men hvor køber jeg nogle nye? dem der sidder på er meget slidte og det er jo heller ikke noget man normalt skifter men nu stod jeg og kiggede på dem og kan se de engang har været med små sølvgrå pletter men de fleste er slidt af og så er der også rust på den ene.

Jeg har kigget i kataloget hos gørløse men uden held, ved du hvor jeg kan købe dem eller hvad de hedder på dansk/engelsk?

Mvh. Jens
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af gutman »

hørte på dem hos gørløse for ikke så lang tid siden de kostede 700 + stk og der er mange forskellige typer .det er en bestillings vare
Jens Stæhr
Indlæg: 62
Tilmeldt: 19. sep 2010, 18:22

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af Jens Stæhr »

Ok tak, det lyder godt nok dyrt... nu sidder jeg lige og tænker på om ik jeg bare kan male dem...?? blank sort tror jeg, bilen er sølvfarvet.
Mvh. Jens
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af gutman »

det var også min ide evt glasblæse dem inden
Lind2009
Indlæg: 49
Tilmeldt: 29. sep 2009, 14:11
Geografisk sted: Vadum v. Aalborg

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af Lind2009 »

Jeg har lige skiftet dem alle sammen, og de er købt ved Ejner Hessel Mercedes i Aalborg. De koster fra 225,- og op efter, alt efter hvor de sidder.
Mvh Ebbe L. Simonsen
Jens Stæhr
Indlæg: 62
Tilmeldt: 19. sep 2010, 18:22

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af Jens Stæhr »

Det var en lidt anden pris, men det vil så koste ca. 21-2200 for dem alle. Det vil jeg overveje. tak
Mvh. Jens
Jens Stæhr
Indlæg: 62
Tilmeldt: 19. sep 2010, 18:22

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af Jens Stæhr »

Jeg har endnu ikke skiftet de metalstykker men har lige chekket prisen hos hessel i Holbæk og de siger 798+moms pr. stk. og de bagerste koster 870+moms pr. stk. så jeg ved ik om det du kunne få til 225 kr. er det samme?? der er temmelig stor pris forskel. Så er det billigere bare at male dem eller betrække dem med folie hvis man kan.

Mvh. Jens
oej
Indlæg: 113
Tilmeldt: 23. sep 2010, 17:45

Re: udskifte sorte metalstykker ved døre W210

Indlæg af oej »

Var forbi Ejner Hessel Århus i dag efter nogle clips, Spurgte efter prisen på disse afdækning på bagdørene på W210 2001 Elegance (blank sort) og prisen er 255 kr pr. stk+ moms ved dem.
Oej
Besvar