Værktøj til Comand 2.0 ?

Alt vedrørende teknik
Besvar
Gundestrup
Indlæg: 51
Tilmeldt: 9. mar 2011, 08:23

Værktøj til Comand 2.0 ?

Indlæg af Gundestrup »

Hej

Jeg skal have fixet cd-drevet i mit comand 2.0 anlæg og har derfor bestilt et nyt drev :wink:

Men hvor får jeg fat i de "nøgler" jeg skal bruge for at få enheden ud af instrumentkonsollet? Er der nogen der ligger inde med sådanne som man evt. kunne låne eller kan de købes et eller andet sted eller kan man evt. bruge alternative remediger til at få enheden ud med?

God weekend

Ken
Med venlig hilsen

Gundestrup


MERCEDES C 220 T CDI BE AVANTGARDE AMG 7G AUT st.car.
oej
Indlæg: 113
Tilmeldt: 23. sep 2010, 17:45

Re: Værktøj til Comand 2.0 ?

Indlæg af oej »

Afmontering af Comand er stjerneskruer hele vejen. Træk konsol op ved gear (presset ned) 2 skruer under ved askebæger, afmonterer askebæger, Midterkonsol sidder med 2 skruer oppe under ved aksebæger (hoved helt ned til sædet for at kunne se dem, afmontere radioafdækning og comand sidder med 2 skruer på siderne (brug spidstang når monteres) radio ud. Låg sidder trykket på og drev skal løsnes med Torx 8 et lille hvid stik med 3 ledninger og en GPS antenne skal afmont. Forholdvis nemt hvis man er lidt fiks på fingerne.

Hvor har du købt drevet henne og hvilken pris, Jeg har også en som læserne skiverne dårligt til tider.

Oej
Gundestrup
Indlæg: 51
Tilmeldt: 9. mar 2011, 08:23

Re: Værktøj til Comand 2.0 ?

Indlæg af Gundestrup »

Okay - Det lyder forholdsvis nemt at gå til.

Jeg har bestilt drevet hos original-navi.de - Pris incl. fragt blev 34 europæiske træpenge.
Med venlig hilsen

Gundestrup


MERCEDES C 220 T CDI BE AVANTGARDE AMG 7G AUT st.car.
Besvar