W210 Varmeblæser.

Alt vedrørende teknik
Besvar
Nordsten
Indlæg: 54
Tilmeldt: 17. jul 2011, 09:44

W210 Varmeblæser.

Indlæg af Nordsten »

Jeg har en E220 CDI med 125 hk. motor. Den er med fabriksmonteret motor-kabinevarmer. Når jeg kører en meget kort tur eller blot starter motoren og stopper igen, ja såmænd bare drejer tændingsnøglen helt, så starter varmeblæseren og stopper ikke igen når nøglen drejes tilbage til 0. På en længere tur er alt ok. Men for at få blæseren stoppet er eneste mulighed at tage sikringen ud og sætte den i igen, så kører blæseren ikke mere. Jeg har prøvet alt, starte fyret, sætte blæseren på alle trin, slå knappen over timeren til og fra ( ekstra varmesystem ) Blæseren kører på samme trin hele tiden. Når det nu er en fabriksmonteret motorvarmer, kan man så fejlfinde ved at sætte en tester på ?
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: W210 Varmeblæser.

Indlæg af CDI »

Ja.
Nordsten
Indlæg: 54
Tilmeldt: 17. jul 2011, 09:44

Re: W210 Varmeblæser.

Indlæg af Nordsten »

Er der ingen der har et bud på hvor fejlen skal findes, nu kan jeg godt li´ selv at være "fejlfinder". Når nu blæseren stopper ved at løsne sikringen, kan det så ikke være et relæ og hvis der er et, hvor sidder det og hvilket nr. har det . Jeg har ingen diagram over sikringer, kan et sådan findes herinde på nettet. Men en tester vil jeg da prøve for at finde fejlen, hvis ikke der er andre udveje.
Besvar