Rattet og tændingsnøgle umuligt at dreje.
Jeg måtte skille det hele ad og bore ud.
Tændingslås sandsynligvis slidt over grænsen.
Er der én, der har et godt tip, hvordan jeg kommer videre..............uden blot at køre den til MB-værksted.
Evt. har en brugt tændingslås + boxen med ledninger, der sidder i forlængelse af tændingslåsen.
Det lykkedes mig at starte bilen igen, men den går ud igen. Er det fordi, slangen til vaccumpumpen er afmonteret?
Mvh
Mikael Kirkensgaard
mikaelkirkensgaard@mail.dk
40893532
Tændingslås/240TD/nov 1982
- Johan Årman
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: 31. mar 2009, 19:12
- Geografisk sted: Charlottenlund
Re: Tændingslås/240TD/nov 1982
Hej.
Jeg ville finde en anden tændingslås. Søg på ebay eller på www.bildelsbasen.se, en svensk database over alle svenske ophuggere med fælles datalager. Går ud fra, at du "bare" skal have den nye lås i?
Venligst
Johan Årman
Jeg ville finde en anden tændingslås. Søg på ebay eller på www.bildelsbasen.se, en svensk database over alle svenske ophuggere med fælles datalager. Går ud fra, at du "bare" skal have den nye lås i?
Venligst
Johan Årman
-
- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 16. aug 2011, 10:39
Re: Tændingslås/240TD/nov 1982
Men behøver jeg boksen, der sidder bag på tændingslåsen................er det ratlåsen?
Hvis jeg fremover blæser på ratlås, kan jeg så blot montere den 'ny' tændingslås på ratlåsen.
Og kan ratlåsen iøvrigt skilles ad i kontaktdelen og en anden del..............d.v.s. kan den sorte gummiindmad tages ud af kontaktdåsen.
Lidt dårlige forklaringer..............håber I forstår.
Mvh
Mikael
Hvis jeg fremover blæser på ratlås, kan jeg så blot montere den 'ny' tændingslås på ratlåsen.
Og kan ratlåsen iøvrigt skilles ad i kontaktdelen og en anden del..............d.v.s. kan den sorte gummiindmad tages ud af kontaktdåsen.
Lidt dårlige forklaringer..............håber I forstår.
Mvh
Mikael