bremser

Alt vedrørende teknik
Besvar
Max René
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. aug 2011, 14:19

bremser

Indlæg af Max René »

Hej kloge hoveder jeg har en w203 270 cdi og er ved at skifte bremser da jeg kom til de bagerste fik jeg problemer, hvordan får man skiverne af ???????
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: bremser

Indlæg af gutman »

på min 210 sad de godt fast slæg bakkerne ud med bolten der kolder skive på med aftrækker eller hammer den kan godt sidde godt fast på navet . bakker løsnes højreside kl 11 og venstre kl 13 gennem hul til hjul bolt ( ops dette er 210 ved ikke om det er det samme )
Max René
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. aug 2011, 14:19

Re: bremser

Indlæg af Max René »

TAK for hjælpen skiverne er kommet af, men så fik jeg et nyt problem hvordan får man klodserne ud af kaliber , skal den stang de sidder på ud og hvordan gøres det ??????????
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: bremser

Indlæg af BWJ »

Nu ved jeg ikke hvad det er for en "stang" du skriver om.
På min 270 sidder to pinde på tværs som holder klodserne i toppen, disse slås ud fra indersiden (mod bilen) med en dorn eller et søm.
ZOOM ZOOM.
SLS-AMG
Indlæg: 196
Tilmeldt: 19. feb 2011, 22:40

Re: bremser

Indlæg af SLS-AMG »

Max René skrev:TAK for hjælpen skiverne er kommet af, men så fik jeg et nyt problem hvordan får man klodserne ud af kaliber , skal den stang de sidder på ud og hvordan gøres det ??????????
Er du sikker på du har helt styr på hvad du laver.
Husk bremser = SIKKERHED..
MB cruizer
Indlæg: 68
Tilmeldt: 26. jan 2011, 12:22
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: bremser

Indlæg af MB cruizer »

Ja bevares, alle starter et sted. Men bremser :shock: ....Der bør du nok få een eller anden til at kigge dig over skulderen indtil du er øvet med det :!:
Besvar