Man skal holde sig i området omkring skaden.
Man skal selvfølgelig være sikker på at intercooler og rør sidder i rigtige ophæng da det ville kunne frembringe en kraftig resonans hvis de sidder i "klemme" eller på anden måde sidder forkert.
Det er også set på andre Mercedes modeller at hvis kollisionen er kraftig nok, Bliver motor/gear sendt frem i kollisions øjeblikket og kan beskadige
motor/gear ophæng.
Især Sprinteren knækker motor og gearkasse ophæng ved front kollision.
Da det er kommet efter skaden er det værkstedes opgave at finde og løse fejlen.
Mvh
Oej.
Vito 120 - hyle/rumlelyd.
Re: Vito 120 - hyle/rumlelyd.
Hej tømrer,
Har du vinterdæk til den?? Hvad med at prøve at skifte hjul og se om det ændrer på noget? Næppe men så har du da virkelig et argument der kan bruges til noget overfor værksted og forsikringsselskab
Har du vinterdæk til den?? Hvad med at prøve at skifte hjul og se om det ændrer på noget? Næppe men så har du da virkelig et argument der kan bruges til noget overfor værksted og forsikringsselskab
Venlig hilsen
Peter
204.202 C220 CDI, 2012, Avantgarde St.car, p.t. 198.000 km
Peter
204.202 C220 CDI, 2012, Avantgarde St.car, p.t. 198.000 km
Re: Vito 120 - hyle/rumlelyd.
Har fulgt lidt med i topic fra sidelinjen.
Har du fundet fejlen?
Jeg sidder og tænker hjulleje ud fra symptomerne.
Har du fundet fejlen?
Jeg sidder og tænker hjulleje ud fra symptomerne.
Re: Vito 120 - hyle/rumlelyd.
Jeg blev beklageligvis slettet som bruger herinde og får derfor først nu fulgt op på denne tråd.
Hvis nogen har har interesse, så var det baghjulslejerne der var slidte og rumlede.
Tømreren.
Hvis nogen har har interesse, så var det baghjulslejerne der var slidte og rumlede.
Tømreren.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007