El-ruder w210

Alt vedrørende teknik
Besvar
Vennevold
Indlæg: 7
Tilmeldt: 3. dec 2010, 20:18

El-ruder w210

Indlæg af Vennevold »

Hej.
Har haft strømmen fra på min w210 E290 -98 pga udskiftning af gearkasse, derefter virker mine el-ruder ikke korrekt.
Er det muligt at nulstille dem på nogle måde?
Kristian, Næstved.
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: El-ruder w210

Indlæg af HFJ »

Når strømmen har været af. skal de altid nulstilles. Ud af bilen luk døren, Peg mod dørhåndtaget køre ruderne i bund med fjernbetjenningen og derefter luk dem igen med fjenbetjenningen, Så er alle ruder nulstillet og kører som de skal. :wink:

Hilsen Finn
Venlig hilsen

Finn
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: El-ruder w210

Indlæg af BWJ »

Eller,- tryk knappen i konsollet halvt ned for at køre ruder ned, hold den der når ruder er nede i ca 5 sek. kør derefter ruder op (knap halvt nede) og hold den der i ca 5 sek.
Så virker de igen :)
ZOOM ZOOM.
racingdog
Indlæg: 101
Tilmeldt: 24. maj 2011, 11:58

Re: El-ruder w210

Indlæg af racingdog »

min elrude i højrforskellen er nu, at hvis jeg trykker knapperne til elruderne helt ned, køre de ikke op af sig selv mere, men kan se at der er et indlæg der muligvis kan løse problemet, på den anden side er det måske godtnok, at de ikke kan køre op pr. automatik, så er der da ingen der får fingrene i klemmee bagdør har ikke virket i den tid jeg har haft bilen, tog så en dag batteriet fra i en times tid, og vupti, så virkeden,
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: El-ruder w210

Indlæg af BWJ »

racingdog skrev:min elrude i højrforskellen er nu, at hvis jeg trykker knapperne til elruderne helt ned, køre de ikke op af sig selv mere, men kan se at der er et indlæg der muligvis kan løse problemet, på den anden side er det måske godtnok, at de ikke kan køre op pr. automatik, så er der da ingen der får fingrene i klemmee bagdør har ikke virket i den tid jeg har haft bilen, tog så en dag batteriet fra i en times tid, og vupti, så virkeden,
Hvis du gør som jeg skriver, virker de aut. igen
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
270cdi
Indlæg: 215
Tilmeldt: 8. aug 2010, 18:38
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: El-ruder w210

Indlæg af 270cdi »

når vinduet er rullet helt op så skal du trække knappen op ligesom når du skal lukke vinduet og så holder du dem til du høre et klik og det gør du med dem alle så virker de :D

mvh peter
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Besvar