Og den oser stadig...:-(
: 16. okt 2011, 15:45
Så her er udfordringen:
W210, 320'er R6 motoren.
Hvor sprøjter jeg Bell Add ind, hvis det skal være efter luftmassemotor og turbo?
På denne rækkemotor sidder det hele under motoren, så adgangen er ikke til uden at skrue slanger og alt muligt af, og det er ikke så klogt da motoren skal køre når man sprøjter ind.
Nogen der har erfaringer med det?
Casper
------------------------------------
Tidligere tekst:
Jeg har en W210 320'er fra 2001. Motoren og turbo har gået ca 170.000 km, lagt i for ca 6 måneder siden.
Den oser ad h. til ved hurtig accelleration og lidt frisk kørsel - faktisk er det i starten af lidt frisk kørsel. Først oser den som en storebæltsfærge (som om den lige skal have skidtet ud), derefter oser den ikke. Frisk kørsel kan iøvrigt få den til at gå på nødprogram. Mega irriterende !
Jeg har fået skiften luftmassemåler, dyserne er også testet tætte. Flammeskiver er ok.
Mercedes Næstved har ikke fundet yderligere fejl på bilen.
Nogen der har en ide om hvad det så kan være?
Jeg hørte, at det kunne være karburatoren som er snavset til eller hvad?
mvh
Casper
W210, 320'er R6 motoren.
Hvor sprøjter jeg Bell Add ind, hvis det skal være efter luftmassemotor og turbo?
På denne rækkemotor sidder det hele under motoren, så adgangen er ikke til uden at skrue slanger og alt muligt af, og det er ikke så klogt da motoren skal køre når man sprøjter ind.
Nogen der har erfaringer med det?
Casper
------------------------------------
Tidligere tekst:
Jeg har en W210 320'er fra 2001. Motoren og turbo har gået ca 170.000 km, lagt i for ca 6 måneder siden.
Den oser ad h. til ved hurtig accelleration og lidt frisk kørsel - faktisk er det i starten af lidt frisk kørsel. Først oser den som en storebæltsfærge (som om den lige skal have skidtet ud), derefter oser den ikke. Frisk kørsel kan iøvrigt få den til at gå på nødprogram. Mega irriterende !
Jeg har fået skiften luftmassemåler, dyserne er også testet tætte. Flammeskiver er ok.
Mercedes Næstved har ikke fundet yderligere fejl på bilen.
Nogen der har en ide om hvad det så kan være?
Jeg hørte, at det kunne være karburatoren som er snavset til eller hvad?
mvh
Casper