Nogen der kender en automekaniker i nærheden af Horsens, der kan skrue i en 500 SEC årg.83?????????

Mercedes 500 SEC årg. 83
Indlægaf jesper71 » 14. okt 2011, 18:27
Er der nogen der har forstand på en mercedes 500 sec, jeg kørte i den en lørdag morgen uden problemer men da jeg skulle starte den igen om eftermiddagen, gik den ud, prøvede mange gange at starte men den ville ikke. Den får rigelig med benzin. Talte med Mercedes forhandler som mente det var tændingsmodulet der var brændt af pga. alderdom, denne er nu skiftet, men bilen vil stadig ikke starte.
Strømfordeler, rotor, tændrør er blevet skiftet, siden dette er skiftet springer gnisterne ud af tændhætterne ved strømfordelerdækslet.
Håber der er nogen der kan hjælpe
Jesper
jesper71
Dette er et venlig forum!jesper71 skrev:Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Det er skam et rigtigt venligt forum.jesper71 skrev:Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Ikke forstået ! De indlæg jeg kan læse, er alle et forsøg på at hjælpe, så du får mest mulig ud af din forespørgsel.Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Håber da ikke at du bare punger ud ved en aut. reperatør, hvis de ikke kan finde fejlen og bare "gætter"jesper71 skrev:Tak for jeres svar alle sammen, var temmelig desperat da jeg skrev overskiften, men har haft den ved en aut. mekaniker fra ejner hessel, men han famler i blinde. Der er nu ofret knap 10.000 kr på bilen og den starter stadig ikke.
Tror måske jeg er heldig og have fundet en herre som har 2 af samme slags, han vil kikke på den i næste uge.
Venlig hilsen
Jesper
Ja self. Og en Mercer der kan trækkeRolf T skrev:Ja, men har alle borgere vest for Storebælt ikke kørekort til 3500kg+........SLKkompressor skrev:Samt kørekort til vogntog over 3500 kg.