hjææælp

Alt vedrørende teknik
Besvar
jesper71
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. okt 2011, 13:29

hjææælp

Indlæg af jesper71 »

Hej

Nogen der kender en automekaniker i nærheden af Horsens, der kan skrue i en 500 SEC årg.83?????????

:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Velo
Indlæg: 152
Tilmeldt: 24. mar 2011, 21:28

Re: hjææælp

Indlæg af Velo »

2 ting.

1. Det er totalt dårlig forum pli, ikke at skrive hvad topic handler om i overskriften.
2. Useriøs tegnsætning og brug af smileys hører hjemme på en teenagers Arto profil.

Hvad angår spørgsmålet så kender jeg kun en i Horsens som har skruet i lige den type bil. Men han gik på pension da værkstedet på service stationen lukkede i forbindelse med ombygning til Automat anlæg. Men jeg er overbevist om at hvis du skriver:
Søges: Mekanikker til 500 SEC årg. 83 i østjylland i overskriften.
Og så ellers uddyber i topic'et hvad det lige nøjagtigt drejer sig om.
Så er du helt sikker bedre stillet i forhold til at få et brugbart svar fra forummet øvrige brugere.

Du stopper jo heller ikke op ved det blanke cover i blockbuster og tænker at det er en god film, du kigger derimod nok nærmere på den film, hvor der er noget på coveret, der minder om det du interesserer dig for.

God fornøjelse med oprydningen og held og lykke i jagten på en løsning.
Novice
Indlæg: 103
Tilmeldt: 5. feb 2011, 17:04

Re: hjææælp

Indlæg af Novice »

Hvor mange indlæg starter du med denne MB 500 ? Er det ikke det du også skrev om den 14. d.s. ? Se kopi nedenfor:
Mercedes 500 SEC årg. 83

Indlægaf jesper71 » 14. okt 2011, 18:27
Er der nogen der har forstand på en mercedes 500 sec, jeg kørte i den en lørdag morgen uden problemer men da jeg skulle starte den igen om eftermiddagen, gik den ud, prøvede mange gange at starte men den ville ikke. Den får rigelig med benzin. Talte med Mercedes forhandler som mente det var tændingsmodulet der var brændt af pga. alderdom, denne er nu skiftet, men bilen vil stadig ikke starte.
Strømfordeler, rotor, tændrør er blevet skiftet, siden dette er skiftet springer gnisterne ud af tændhætterne ved strømfordelerdækslet.
Håber der er nogen der kan hjælpe :cry:
Jesper

jesper71

Indlæg: 2
Tilmeldt: 9. okt 2011, 13:29
Venlig hilsen
Novice
jesper71
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. okt 2011, 13:29

Re: hjææælp

Indlæg af jesper71 »

Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: hjææælp

Indlæg af Administrator »

jesper71 skrev:Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Dette er et venlig forum!

Det er IKKE op til de enkle bruger, at være smagsdommer over for andres indlæg!

Mvh Admin
Velo
Indlæg: 152
Tilmeldt: 24. mar 2011, 21:28

Re: hjææælp

Indlæg af Velo »

jesper71 skrev:Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Det er skam et rigtigt venligt forum.
Jeg forsøger så vidt muligt også at hjælpe dig med at sætte den rigtige madding på krogen så du får bid, i forhold til at løse dit problem.
Før jeg skrev mit svar havde 60 været forbi uden at give lyd, nu er der om ikke andet kommet aktivitet, og det kan muligvis trække den rigtige viden herind i sidste ende.

Så jo.
Vi er her for at hjælpe og få hjælp.
Novice
Indlæg: 103
Tilmeldt: 5. feb 2011, 17:04

Re: hjææælp

Indlæg af Novice »

Jo det er også min, troede dette var et venligt forum, men jeg tager tilsyneladende fejl.
Ikke forstået ! De indlæg jeg kan læse, er alle et forsøg på at hjælpe, så du får mest mulig ud af din forespørgsel.
Venlig hilsen
Novice
jesper71
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. okt 2011, 13:29

Re: hjææælp

Indlæg af jesper71 »

Tak for jeres svar alle sammen, var temmelig desperat da jeg skrev overskiften, men har haft den ved en aut. mekaniker fra ejner hessel, men han famler i blinde. Der er nu ofret knap 10.000 kr på bilen og den starter stadig ikke.
Tror måske jeg er heldig og have fundet en herre som har 2 af samme slags, han vil kikke på den i næste uge.
Venlig hilsen
Jesper
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: hjææælp

Indlæg af SLKkompressor »

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om af Folmers Auto i Langeskov på Fyn kan finde fejlen, men det er jo ikke i nærheden af Horsens.
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: hjææælp

Indlæg af SLKkompressor »

Samt kørekort til vogntog over 3500 kg.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: hjææælp

Indlæg af BWJ »

jesper71 skrev:Tak for jeres svar alle sammen, var temmelig desperat da jeg skrev overskiften, men har haft den ved en aut. mekaniker fra ejner hessel, men han famler i blinde. Der er nu ofret knap 10.000 kr på bilen og den starter stadig ikke.
Tror måske jeg er heldig og have fundet en herre som har 2 af samme slags, han vil kikke på den i næste uge.
Venlig hilsen
Jesper
Håber da ikke at du bare punger ud ved en aut. reperatør, hvis de ikke kan finde fejlen og bare "gætter"
NO CURE, NO PAY :evil:
ZOOM ZOOM.
jesper71
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. okt 2011, 13:29

Re: hjææælp

Indlæg af jesper71 »

Nej Nej kender ham privat, men han er for ung til at skrue i sådan en gammel bil
HFJ
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. dec 2009, 17:47
Geografisk sted: Vejle

Re: hjææælp

Indlæg af HFJ »

Prøv " Auto experten" i Vejle. Jeg er sikker på han er et godt bud. Han er Mercedes expert, og er gammel i gårde. Han har nr.: 75831703. :D
Hilsen Finn.
Venlig hilsen

Finn
Velo
Indlæg: 152
Tilmeldt: 24. mar 2011, 21:28

Re: hjææælp

Indlæg af Velo »

Rolf T skrev:
SLKkompressor skrev:Samt kørekort til vogntog over 3500 kg.
Ja, men har alle borgere vest for Storebælt ikke kørekort til 3500kg+........
Ja self. Og en Mercer der kan trække :-D
Besvar