nødprogram 210

Alt vedrørende teknik
Besvar
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

nødprogram 210

Indlæg af gutman »

hej min 270 cdi går i nødpgr når man starter og stopper og så starter den igen ( varm motor) bliver den ikke stoppet går den ikke i fejl (fra kold til varm ) havde en bosch tester på da fejl meldte sig og den sagde turbotryks sensor spænding for lav den blev skiftet uden held er der en anden føler der kan drille ? uden tester kan se det det virker også somom at bilen mangler kræfter ved igangsætning
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: nødprogram 210

Indlæg af BWJ »

Prøv at hive stikket af luftmassemåler, hvis den trækker lidt bedre er luftmassemåler død.
Nb. har en ny liggende til 300 Kr. :)
ZOOM ZOOM.
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: nødprogram 210

Indlæg af CDI »

BWJ skrev:Prøv at hive stikket af luftmassemåler, hvis den trækker lidt bedre er luftmassemåler død.
Nb. har en ny liggende til 300 Kr. :)

Denne trick virker kun på benzinerne, på en CDI dør trækkraften hvis stikket hives af på luftmassemåler.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: nødprogram 210

Indlæg af BWJ »

CDI skrev:
BWJ skrev:Prøv at hive stikket af luftmassemåler, hvis den trækker lidt bedre er luftmassemåler død.
Nb. har en ny liggende til 300 Kr. :)

Denne trick virker kun på benzinerne, på en CDI dør trækkraften hvis stikket hives af på luftmassemåler.
Ups. det jeg mente var, hvis man hiver stikket af og den trak bedre før man hev stikket af, er luftmassemåler sandsynligvis ok, hvis der ingen forskel er er luftmassemåler død.
Sådan fandt vi ud af, at min var død.
Styreenheden arbejder med en fast værdi i nøddriftprogrammet, og den går jo netop i nødprogram.
ZOOM ZOOM.
gutman
Indlæg: 214
Tilmeldt: 10. dec 2009, 13:06
Geografisk sted: skibby

Re: nødprogram 210

Indlæg af gutman »

det må prøves ikke sjovt at man ikke kan stoppe. bilen når man tanker osv
Besvar