Mercedes S 320 Extra Lang / 2000 Partnumre

Alt vedrørende teknik
Besvar
tanushka
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. nov 2011, 17:47

Mercedes S 320 Extra Lang / 2000 Partnumre

Indlæg af tanushka »

Hej

Jeg bor i Ukraine og har netop købt denne smækre Mercer, da jeg fik nogen tekniske problemer med den.

Af og til ville den ikke tage gas når jeg trådte på pedalen, der kunne gå 7 - 8 Sek. før den begyndte at accellere og det var en langsom accelleration.
er der nogen som har været udsat for det samme ???

Jeg kontaktede det officielle Mercedes Forhandler / Værksted her i Ukraine som foretog en diagnose af motoren.

De kom frem til at min ECM / ECU + Sikringsboksen og Motor kabelsættet som forbinder motoren og ECUèn via Sikringsboksen, havde været udsat for meget varme og måtte udskiftes.

Disse 3 dele ville koste mig Min. US Dollar 5000,-

Jeg har prøvet at finde disse 3 dele som ifølge Mercedes her i Ukraine har nedenstående numre, som jeg ikke finder.

1. Electric Powertrain Control ( Engine Control Unit ) er blevet fortalt at den har dette part nr. 1121532679
2. Engine Wiring Harness. Er blevet fortalt at det har dette Part nr. 2205401106
3. Fuse Box. Er blevet fortalt at det har dette Part nr. 0035454701

Er der nogen der kender til problemet og er der nogen som mener at det kan repareres billigere på en anden måde. Feks. brugt ECU som er blevet opbygget / renoveret Ovs. ???
Besvar