Kan det lade sig gøre at få infodisplayet til at vise 'km/l' i stedet for det 'l/km' - synes at det er lidt irriterende at skulle omregne, for at tjekke forbruget

Min MB er en W211, årg 2008!
Lyder interessant. Gælder det også en W211 årg. 2004 (270 CDI) ?270cdi skrev:Det kan du godt men det kræver en tester
Mvh Peter
270cdi skrev:Ja men i bliver deprimeret for i finder ud af at jeres biler ikke køre så langt som man går og tror![]()
Jeg ved ikke om mercedes kan med deres tester men vis man som mig har en star diganose tester med developer så er det muligt![]()
Mvh Peter
270cdi skrev:Ja men i bliver deprimeret for i finder ud af at jeres biler ikke køre så langt som man går og tror![]()
Jeg ved ikke om mercedes kan med deres tester men vis man som mig har en star diganose tester med developer så er det muligt![]()
Mvh Peter
Har selv set det blive ændret med en MB tester som har "enginering mode" dvs udvikler mode...K. Rasmussen skrev:Hej Forum
Er I sikre på at det kan ændres. Jeg har lige haft min MB 220CDI fra 07 hos Gørløse de siger at man ikke kan ændre det fra L/km til km/l.
vh
Kresten