mercedes ml 320 1999

Alt vedrørende teknik
Besvar
ibberdreng@yahoo.dk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. nov 2011, 07:31

mercedes ml 320 1999

Indlæg af ibberdreng@yahoo.dk »

hey alle sammen. håber der er nogen som kan hjælpe mig. jeg var i jylland og købe min ml i søndags og allerede på vej hjem fik jeg det første problem. jeg stoppede på fyn og besøgte en ven og da jeg skulle starte bilen igen så kunne den ikke. når jeg satte tænding på og starteren kørte rundt men den gik bare ikk igang. men det endte med at jeg måtte pille polen af batteriet og vente i en time og satte så polen på igen og så startede den med det samme. da så jeg begyndte at køre kom næste problem. lige så snart jeg trykke lidt ekstra på gassen så var det lidt som om at den druknede. den nærmest motorbremsede og vile ikk accelerere. så slukkede jeg den og startede den igenog så kørte den ok igen og lige så snart den blev godt varm så ville den gerne tage gassen. mennu er jeg så nødt til at tage polen af batteriet hver gang jeg slukker bilen og vente en time før jeg kan starte den igen. håber der er nogen som kan hjælpe mig.
CDI
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 2. mar 2009, 21:58

Re: mercedes ml 320 1999

Indlæg af CDI »

Kendte fejl:
1.Krumtapføler (kan ikke starte eller går ud)
2.Benzinpumpe (kan ikke starte eller dårlig trækkraft)
3.Luftmassemåler (hakker/hugger dårlig trækkraft)
ibberdreng@yahoo.dk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. nov 2011, 07:31

Re: mercedes ml 320 1999

Indlæg af ibberdreng@yahoo.dk »

hej igen. benzin pumpe er blevet skiftet og det er tændrørskabler også inden jeg købte den.
Besvar