P-Watch

Alt vedrørende teknik
Besvar
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

P-Watch

Indlæg af mimidk »

Jeg har fået en p-watch i jule gave og nu skal den i Vianoen.
men men men, jeg har hørt at det ikke er bare lige, så jeg forbereder mig "selvfølgelig" godt inden start og køber sådan en her.
http://autofix.nu/produkter/471-p-watch ... l-p-watch/

så skulle det jo ikke være noget problem, men den passer ikke i bilen eller radioen, for det er der den skal sidde ik?.

hvad er så den næste løsning, jeg vil helst have den her model da de trådløse er nemme at stjæle og så har jeg hørt om flere der har problemer med at de ikke vil tænde ved korte ture, og at dem der har en p-watch de har aldrig problemer.
:D
K. Rasmussen
Indlæg: 21
Tilmeldt: 2. jun 2011, 20:03

Re: P-Watch

Indlæg af K. Rasmussen »

Hej
Hvis du alligevel har nemt ved at trække radioen ud, så skulle der være hvad du skal bruge af spænding. Med en strømsøger finder du følgende: konstant strøm, strøm der bliver afbrudt når tændingen slås fra og stel. Du kan i monteringsmanualen (den der ligge i æsken med P-Watchen) se hvilken farve der skal på de 3 typer af forbindelse (+-strøm)
Husk at lodde ledningerne på (det giver den bedste forbindelse) og isoler loddepunktet efterfølgende på ledningerne.
PS Jeg har nu ikke hørt at dem med eget batteri skulle give problemer og vend tilbage hvis der er noget du ikke forstår.
vh
Rasmussen
mimidk
Indlæg: 46
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:18

Re: P-Watch

Indlæg af mimidk »

tak for svaret. nu er den sat i og den virker :D
men den blev ikke sat til bag radioen, men under hanskerummet, der sad hide away uniten til gps en så der var alt jeg skulle bruge :D
Besvar