Garanti

Alt vedrørende teknik
Besvar
mercere270
Indlæg: 35
Tilmeldt: 18. okt 2010, 17:37

Garanti

Indlæg af mercere270 »

Hej

Jeg har fået skiftet 2 forfjedre hos Mercedes for snart 1,5 år siden, den ene er knækket igen og er også skiftet på garantien ,, men da jeg så spørger om der nu er ny garanti på den nye fjedre, siger de at der ikke er garanti på garanti dele ,, er der nogen herinde som har erfaring med dette , ??? jeg syntes det lyder underligt ...

mvh. Thomas
E 270 2001
Indlæg: 806
Tilmeldt: 24. jan 2012, 19:55

Re: Garanti

Indlæg af E 270 2001 »

Det kan da vel ikke være helt efter bogen. Om de er betalt eller gratis - så er det en vare du har modtaget. Når en defekt vare byttes inden for "de 2 år", så SKAL der udskrives en ny kvittering som så er gældende i endnu 2 år. Sådan er købeloven. Forlang en faktura eller ligende på det udførte arbejde, så er du dækket ind.
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Garanti

Indlæg af BWJ »

E 270 2001 skrev:Det kan da vel ikke være helt efter bogen. Om de er betalt eller gratis - så er det en vare du har modtaget. Når en defekt vare byttes inden for "de 2 år", så SKAL der udskrives en ny kvittering som så er gældende i endnu 2 år. Sådan er købeloven. Forlang en faktura eller ligende på det udførte arbejde, så er du dækket ind.
Helt enig :!:
ZOOM ZOOM.
Besvar