RVS Technology

Alt vedrørende teknik
Besvar
Birke
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. mar 2012, 10:11

RVS Technology

Indlæg af Birke »

Er der nogen der har prøvet produkterne fra RVS Technology ?
W203/270CDI 525.000 km
Larsjensen
Indlæg: 16
Tilmeldt: 17. feb 2012, 08:29
Geografisk sted: Aabenraa

Re: RVS Technology

Indlæg af Larsjensen »

Jeg har tidligere prøvet deres produkt til manuel gearkasse på ældre Audi 200. Det fjernede det meste støj fra gearkassen samt den fik bedre gearskifte :)
Jeg tror det er nogle gode produkter til vedligeholdelse af drivlinien... det er bare forholdsvis dyrt...
Mvh. Lars. MB E270 CDI år 2001
thomas-m
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14. jan 2012, 09:20

Re: RVS Technology

Indlæg af thomas-m »

Jeg har brugt det på bagtøj og servostyring. Mest forbyggende, da der ikke er mislyde.
Til gengæld har automatgearet fået en gang Automatic Transmission Treatment fra Lindemann Performance Products, det har virkelig givet en mærkbar ændring i gearskiftet.
Efter denne positive oplevelse har motoren (efter lidt betænkningstid, da jeg aldrig har været stor tilhænger af tilsætningsprodukter) fået en tur (også med Lindemann produktet). Føst en gang Oil System Cleaner som fik aflejret en ordentlig gang skidt og sodrester i oliefilteret. Dernæst en gang Engine Performance Treatment.
Ved koldstart lyder motoren nu helt anderledes. Senest målte forbrug over 300 km (mest motorvej) viste 5,9 L/100 km.
Mvh
Thomas
w211 220 cdi 367.000 km
Thomas-m w211 220 cdi
Birke
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. mar 2012, 10:11

Re: RVS Technology

Indlæg af Birke »

Så har min bil fået både første- og anden gang RVS Diesel Engine Treatment. Det endelige resultat af behandlingen opnås først efter ca. 2000 km, men på nuværende tidspunkt efter 500 km har maskinen fået en anden og mere "snurrende" lyd, der er ikke så meget tik tik og sådan, så et eller andet sker der. Er spændt på om det kan ses på brændstofforbruget.
W203/270CDI 525.000 km
Besvar