Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Hvad er en ot giver og hvor sidder den henne ?
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Den sidder i venstre side af motoren og måler omdr.på svinghjulet
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Er det er krumtapsføler du mener?
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Ja det er det
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Jeg tro mere at det er en tempraturføler der er problemet men jeg ved bare ikke hvilken en der er til denne det ser ud til af der er 3 stk
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Nu når du har en star tester sætter du den til bilen går ind i motor og ind i faktiske værdier så mener jeg der kommer en menu hvor du kan vælge start motor og går videre så kommer der en som hedder starter kører men motor går ikke igang så kommer der en ny menu hvor du kan se hvad der er galt med din motor om det er startfrigivelse der mangler eller det er synkronisering mellem knast og krumtap eller det er railtryk som mangler
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Det er mine gløderør der ikke for strøm nok så de er langsomme om at blive rødglødene vis jeg venter længe nok så springer den igang
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
Ja så har jeg prøvet et nyt slutrelæ det hjalp heller ikke men nu hvor det er varmer så starter den bedre så der må da være en tempretur sensor der styre det men hvilken
mvh Peter
mvh Peter
W211/E320CDI V6 Avantgarde
Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6
HURRA problemet er løst.
det viste sig at man hos Mercedes i Næstved gik ind på deres eget net og fandt ud af at man ikke kunne bruge Bosch gløderør men kun originale Mercedes gløderør
det viste sig at man hos Mercedes i Næstved gik ind på deres eget net og fandt ud af at man ikke kunne bruge Bosch gløderør men kun originale Mercedes gløderør
W211/E320CDI V6 Avantgarde