Side 2 af 2

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 16:40
af 270cdi
Hvad er en ot giver og hvor sidder den henne ?

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 17:05
af jensen
Den sidder i venstre side af motoren og måler omdr.på svinghjulet

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 17:14
af 270cdi
Er det er krumtapsføler du mener?

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 17:17
af jensen
Ja det er det

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 17:24
af 270cdi
Jeg tro mere at det er en tempraturføler der er problemet men jeg ved bare ikke hvilken en der er til denne det ser ud til af der er 3 stk

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 18:25
af jensen
Nu når du har en star tester sætter du den til bilen går ind i motor og ind i faktiske værdier så mener jeg der kommer en menu hvor du kan vælge start motor og går videre så kommer der en som hedder starter kører men motor går ikke igang så kommer der en ny menu hvor du kan se hvad der er galt med din motor om det er startfrigivelse der mangler eller det er synkronisering mellem knast og krumtap eller det er railtryk som mangler

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 18. mar 2012, 18:41
af 270cdi
Det er mine gløderør der ikke for strøm nok så de er langsomme om at blive rødglødene vis jeg venter længe nok så springer den igang

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 6. jul 2012, 17:45
af 270cdi
Ja så har jeg prøvet et nyt slutrelæ det hjalp heller ikke men nu hvor det er varmer så starter den bedre så der må da være en tempretur sensor der styre det men hvilken


mvh Peter

Re: Gløderør problem på W211 E320 CDI '07 V6

: 8. dec 2012, 12:16
af 270cdi
HURRA problemet er løst.
det viste sig at man hos Mercedes i Næstved gik ind på deres eget net og fandt ud af at man ikke kunne bruge Bosch gløderør men kun originale Mercedes gløderør